CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. július 24., kedd

Még mindig nagy meleg

Írok nektek megint, bár nem sokan kommenteltek, gondolom a meleg miatt jobb dolgotok is van. Olvas engem egyáltalán valaki? Ja, egy tuti anyukám! :) Jó-jó tudom vagytok még páran, de nem találok kommentet. Az oldalsó Cboxban a lustábbak, a rendes bejegyzésekhez a gmailesek és szorgosabbak tudnak írni. Ja, gmailesek regisztráció nélkül! kinek kell meghívó? :)
Na, mi is történik velünk. Hát semmi. Meleg van, a klíma megy. Úgy néz ki picit meghülhettünk. Larám köhécsel, bár nem tudom, hogy poénból vagy tényleg. De miután prüszkölt is, már kezdett gyanús lenni. És én is hapcizok. :(
Egyébként szobafogságon vagyunk, elég carul tűröm ezt a klímát. Szeretnék már hűűűűűűűűűűűvöset! Küldjetek légyszi.
Tegnap reggel olyan jó hideg levegő jött be az ablakon, hogy kifejezetten fáztam. Be kellett takaróznom. De ma megint csak bugyiban aludtam. Pedig kezdtem már örülni. Ma reggel elsétáltunk Larával a piacra. Elegem van azokból az öreg nyanyákból, tisztelet a kivételnek, akik reggel 8kor rohannak, húzzák maguk után a gurulós kocsijukat és mennek át mindenki lábán, hogy délre kaja legyen. Könyörgöm, hova a p...ba rohan, örüljön, hogy még tudja húzni a kocsiját. Na, és megvettem a kis zsömléimet, kiálltam a sorból, hogy elpakolok. A babakocsi egy picit kintebb állt, de rajta kívül mindenki el tudott menni. Mire nagy hangon ezt mondta: "NA" kérdem én: "MI NA??? Egyébként elnézést, hogy kicsit megálltam." Erre ő: Jóóóvan" És jött mögöttem egy másik, tőle szépen elnézést kértem és azt mondta, hogy semmi gond, neki is volt gyereke. Na, ő miért tudott normális lenni????? :( Eléggé rosszul esett és majdnem elsírtam magam. Pedig talpraesetten tudom kezelni a banyákat, de semmi frappáns nem jutott eszembe. :(
Képzelődöm! Esküszöm azt hallottam, hogy valaki az ajtót nyitja. És kimentem, miután megijedtem és nem. hát én nem értem. Kezdek bedilizni. Lehet a melegtől??? :)

Rohanok, mert Túrókám skypeon vár

jaaaaaaaaaaaaaaaaaj nem hiszitek el! nem az ajtó nyikorog, hanem Lara felébredt és ahogy odadől az ágy oldalához nyikorog! Tejóóóóóóóóóóóóóóóég! :)))))

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szió!

Úgy látom egy kicsit sok izgis filmet nézel! Nem baj, majd Lara megvéd a kiságyból!:-)
Egyébként csak teszetlt, hogy allod-e majd ha mászik ki az ágyból mennyire kell ,hogy résen legyen!
Dehát ezek szerint bejött neki, mert az ajtó fele indulsz majd el!
Írtam Neked az előzőhöz is üzit, próbálok szorgalmas lenni!:-)))
Szóval úgy néz ki, hogy szombaton tudok menni, de nem kiabálom el, mer most Ildikó beteg és nme tudom még mi jöhet közbe!
Igyekszem úgy alakítani!
Most tényleg megyek!
További szép napot!
Pusza

Globetrotter írta...

Szia draga,
A mamak, vagy ahogy itt ejtik: `ajuma` itt is gurulos kocsikkal mennek, s amikor ugy allok a hutopult elott, hogy mar tuti nem fer elem be senki, akkor ok megjelennek, athuzvan kis kocsijukat a labfejemen es leszedik a fel polcot az orrom elott ;) Itt vegkep nincs mi frappansat beszolni, max vagok egy amolyan `europai dobbent kepet`, mintha nem ugyanez lenne mashol is a helyzet :DD

Itt paras meleg van, es mi sem alszunk sokat, de nem olyan veszes, mint otthon. Nalunk az augusztus szokott kemenyebb lenni, amikor meg melegebb van, mar nem esik az eso, de kb. 80-90% paratartalom van ejjel-nappal. Barmi ruha sok olyankor...

Névtelen írta...

Szia Sz_orsi!

Én is olvaslak, és megértelek, hogy nem bírod...sem a meleget, sem a banyákat.
Egyébként pihend ki magad, mert nagyon fáradt a hangod a gépen keresztül...most már itt a hűvös, bár az sem tart sokáig, de élvezzétek ki.
Ha van kedved, én is várlak a blogomban, mert engem aztán tényleg kevesen olvasnak :(
Addig is puszi.

sz_orsi írta...

Ancsa! Remélem hozod az ugri-bugri cuccodat és megyünk jump-olni! ja és ne mondd le a szombatot, mert akkor azt hiszem, hogy a sport miatt! hidd el az is nagyon jó, hogy 6kor már ébreszt téged Lara. és te vigyázol rá, mi meg alszunk!!! :) jól hangzik, nem?

sz_orsi írta...

Verám! Elég nehéz helyzetben vagy az biztos. Nyelvismeret hiányában.... :(
Tanuld meg a nyelvüket és beszéld el őket a pulttól, azt a mindenségüket már... :))))

sz_orsi írta...

jd szeretném ha megírnád a blogod címét! :) igyekszem pihenni, sógornőm jön szombaton, még nem tudja, de ő vigyáz a gyerkőcre, mi meg alszunk :)

Globetrotter írta...

Haha :) amugy hogy megy a japanod? ...na nekem is kb ugy a koreaim :)
Angolul es gesztikulaciok segitsegevel tokeletesen elboldogulunk, a neniket meg nagyivben kikerulom. Lekopogom vagy feleve nem volt osszetuzesem veluk :D