CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 9., szerda

egy kicsi ez, egy kicsi az

Nahát a csajom egyre vagányabb. Már nem mászik a földön, csak abban az esetben, ha gyorsan kell valami. Máskor inkább odasétál. Egyre biztonságosabban közlekedik és ez nagyon jó. Nem is tudom elmondani milyen boldog vagyok, hogy jár. Sokkal könnyebb nekem. Például úgy tudok porszívózni, hogy segít és sétál mögöttem, vagy előttem és kergetem a porszívóval. Állandóan takarít. Mióta így beindult, többet portörlök én is. :) Fogja a kezében a popsitörlő kendőjét én a portörlőt, és ő lent én fent. Az egyetlen gond, hogy most a kajával is takarít az asztalán, de majd kezelem :) És elpakol mindent. Fogja a koszos pelust és kisétál a konyhába. Aztán együtt kidobjuk. A ruháit elpakolja, bár rendszerint körbeviszi a lakáson és leteszi a földre. De ha megmutatom neki hova tegye, odateszi, de aztán inkább mégis magával hurcolja még egy kört. Aztán imád teregetni. Kiszippantja a vizes ruhákból a még benne maradt nedvességet. A száraz ruhákat segít leszedni. Ha kérem, hogy tegye a szatyorba azt a valamit, beleteszi. Mondjuk inkább ki mint be, de alakul. :) Szóval rettentően élvezi, hogy jár és csinálja a dolgait. Tündéri. És közben huncut és mondja a magáét, ahogy az a videoból is kiderült.
Kapott kiscsizmát, nagyon vagány...! majd teszek fel képet róla.
Tegnap András később jött, ezért nem volt babysitterem, kénytelen voltam Larával sütni. Mustáros tarját csináltunk hagymás tepsis krumplival. Jujj de finom volt. Lara kapott edényeket, játékokat a konyhába, így hagyott dolgozni. Aztán lejött a kedvenc szomszédasszonyom kicsit dumálni, így már volt ki foglalkozzon a csajjal. Azután apa is hazaért és vacsizhattunk. Hát komolyan mondom, ilyen jót még nem sütöttem soha. Még most is kívánom, pedig már nincs :(
Lara rengeteget eszik. Sajnos még a tápszer kell neki, van hogy rögtön az ebéd után bevág egy adagot és én meg nem értem hogy fér el ennyi kaja egy ilyen csöpp bendőben. Így háromszor kap tápit. Tízóraira vagy egy pudingot, vagy gyümölcsöt kap, ebédre igyekszem a főzeléket adni neki. Délután gyümölcs evés van. Este mikor vacsizunk ő is szokott. Reggel és este próbálok neki májkrémes kenyeret, virslit, vajas kalácsot adni. Tegnap jóéjt tejbegrízt kapott és nagyon ízlett neki. Azután fürcsi és alvás reggelig. Jobb esetben.
Sokan a napirendről írtatok, hát kb nekünk ez a napirendünk, de azért sem fejtettem ki jobban, mert most hogy jár, már más, alakul, majd ha kész, akkor leírom. Pl most minden nap pakolunk és takarítunk EGYÜTT. Eddig akkor csináltam ha aludt. Na, most annyi kára van a dolognak ,hogy kevesebbet tudok a gépnél ülni. Ezt nagyon sajnálom és este mire odakerülök, ti már alszotok, vagy nem vagytok bejelentkezve. :)
Voltunk zeneoviban hétfőn. Megint csak nem kötötte le csajomat a dolog, kergetett egy kislányt, aki menekült előle :) Mit tegyek, ha élvezi, hogy a virgácsai megtartják? :D Nagyon édes volt, de egy feladatban vett csak részt, mégpedig abban amelyikben körbe kellett sétálni. Ő sétált. Körbe. Csak egy másikban. :D:D:D:D:D
Mit írjak még? Annyi minden nem történik, amiről meg írnék, úgysem érdekelne senkit, úh most abba is hagyom.
Ja, még valami. Tegnap csináltam forralt bort itthon. És mivel András nem ivott belőle, de el kellett fogynia legalább a többségének, így fél litert elszopogattam a sorozatok közben. Berúghattam kicsit :D De ami nagyon kafa volt, hogy reggelig úgy aludtam mint a bunda. És nem vagyok másnapos. :D
Na még beteszem ide a narancs-diétát, hogy tudjátok :)

Reggeli Ebéd Vacsora

Hétfő 1 pohár citromos víz 1 alma 1 tojás

1 abonett 1 paradicsom

1 abonett

Kedd 1 narancs 1 narancs ½ paradicsom

2 abonett 1 tojás ½ fejes saláta

1 csésze kávé vagy tea 1 tejföl 2 tojás

(édesítőszerrel) 2 abonett 2 abonett

1 csésze kávé vagy tea ½ tejföl

Szerda u.az. 1 narancs 6 dkg tatár beafsteak

1 tojás 1 paradicsom

1 tejföl 1 narancs

2 abonett 1 abonett

½ tejföl

1 csésze kávé vagy tea

Csütörtök u.az. 1 narancs 3 szelet párizsi

1 tojás 1 narancs

1 tejföl ½ tejföl

1 fejessaláta 1 abonett

1 csésze kávé vagy tea

Péntek u.az. 12,5 dkg túró 6 dkg tatár beafsteak

1 paradicsom 2 paradicsom

1 csemegeuborka 1 alma

1 abonett 1 abonett

Szombat u.az. 20 dkg gépsonka 25 dkg vízben főtt zöldség

1 paradicsom 1 tojás

1 abonett 1 paradicsom


Az 5. nap után 2-5 kg fogyás tapasztalható.

A diéta 1-3-szor ismételhető.

A 15. napig 20 kg fogyás tapasztalható és a fogyás marad abban az esetben, ha minden hétfőn a hétfői diétát betartjuk.

Hogy mennyire jó nemtom, majd szólok. Februárnál hamarabb nem hiszem hogy elkezdem.

Puszi mindenkinek

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ügyes Lara! Én is ezt remélem az önálló járástól!:) még több önállóságot a kislányom részéről ;) Bár tegnap egyik barátnőm mesélte, hogy a 13 hónapos kislánya jár ugyan már ezerrel, de nagyon gyakran igényli, hogy sétáljanak együtt.. a Pici fogja Anyuci kezét.. :))

szorsi írta...

nálunk is van ilyen, de együtt csináljuk, jön velem, kidobjuk a szemetet, jön velem, berakunk egy mosást. csupa csajos dolog :D

beja10 írta...

Szia!
Nagyon ügyesek vagytok.Ezután jönn a beszéd az még nagyobb dolog lesz a kicsi szájukból meghallani a szavakat furcsa lesz nagyon.Láttalak kedden a szecskán mégis voltatok méretkezni?Jók legyetek puszi.

szorsi írta...

anya kettő után hívott fel (épp akkor ébredtünk), hogyha jó az időpont, szaladjunk el, nincsenek sokan. Na kb játszósban, és álmosan estünk be. Úh csak arra vágytam, hogy gyorsan haza, ne is lásson senki :D ti voltatok? egyébként gyógyszertárban rendeztem a tartozásokat... :(

Túró írta...

Orsaikám! Lara imádnivaló,nagyon ügyes pöttöm csaj!♥ Elhiszem,hogy sokkal könnyebben telnek így a napjaitok. A diétás receptedet elolvatam,megemésztettem,de köszönöm szépen,nem kérem:D:D Általában csak egyszer eszem egy nap,ritkán kétszer,de eaakor valami finom kaját,nem ilyen ...art:D:D:D Jóvagyok én így kövéren is(aszongya az uram):D:D millió puszi Nektek

szorsi írta...

Túrókám én csak emésztgetem. :D én ritkán eszek de akkor egész nap :D puszillak

Túró írta...

Javítás következik!:D:D Orsikám, elolvastam,akkor. Tanútam vóna meg írni,ahelyett,hogy itt okoskodok:D:D

Túró írta...

Csetelünk a blogodban?:D:D:D

szorsi írta...

drága! kapcsolódj fel skypra és akkor nem kell itt írogatni! :) pussz

beja10 írta...

Szia voltunk kedden 11.34 kg és 81.5 cm de belázasodott a szuritól.Jók legyetek puszi.

JD írta...

Tényleg nagyon szupi a csajszid :D A diétádat megjegyzem, szükség lesz rá, de csak akkor, ha nem szoptatok már . Szia!

szorsi írta...

jd :) pussz

Mariannka írta...

Milyen szép a blogod! Olyan igazi, nőcis:) A fogyókúrát elmentettem magamnak, szerintem nemsokára szükségem lesz rá:)) Nagyon ügyi a kis Lara:)

Zsuzsi írta...

ezt én is probáltam már több kevesebb sikerrel :)