CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 29., kedd

szülinap 1


Ez a video akkor készült, mikor nem bírtam a csajommal és anyukám jött este 9kor egy kicsit kisegíteni, mert András dolgozott. Nagyon aranyos meg vicces csaj, de akkor és ott too much volt :)
Lara önként lemondott a reggeli tápszeréről, nem kéri, inkább alszik, vagy ha fel is kel nem kéri. Ám legyen, de így sokat kell innia. Ezt viszont nem nagyon szeret. Facsarom neki a narancsot és a vizet is megissza ha szomjas, de csak akkor és máskor nem. Így viszont nincs meg a napi folyadékbevitele. Próbálok majd több gyümölcsöt adni neki, hátha azzal kicsit pótolhatom. Na, majd meglátjuk. Tegnap már fél 8körül aludt, és reggel fél 8ig bírta. Ez hihetetlen mennyiség tőle és végre nem fél 10körül kellett betuszkolni ájultan a kiságyba :) Így legalább volt időm OLVASNI! Amit olyan régen szeretnék már újra elkezdeni, de mire Larát ágyba teszem, elvégzem az elvégezni valót, addigra legszívesebben aludnék. És alszom is legtöbbször :) De most nagyon jól esett. Talán már lesz alkalmam többször ilyenekre.
Mivel elég lassan tölti a videot, folyamatosan berakom a képeket, egyszer majdcsak meglesz.
Szóval Lara harmadikán lesz 1éves! Nagyon gyorsan eltelt ez az egy év, rengeteg dolog történt, sok minden volt boldogságos és csodaszép. Mivel András szülei csak most tudtak jönni, ezért már megünnepeltük velük a nagy napot. Kapott Lara tortát, amit a sógornőm Ancsa csinált, és majd látjátok az ajándékokat is. Szombaton szülinapi bulink lesz, a csajszival akivel együtt szültem. A csajok között egy nap van, de együtt bulizunk. Nagyon várom már, tuti jól fogják magukat érezni a pöttömök. Vasárnap pedig anyukáméknál lesz. Aztán after party a legkedvesebb szomszédasszonyommal. Hát én nem ünnepeltem ennyiszer a születésnapomat :) Akkor jöjjenek a képek, mert a videot még mindig nem sikerült teljesen feltölteni.

Joker mosoly :D
A díszítés után, teljes ámulatban :) Tetszett neki nagyon


Sógornőm és az Ő Lacija és az Én Larám az étteremben (majd egyszer nekik is...reméljük)
Apósom és pöttöm a virággal
Lara nem bírta megvárni a felköszöntést, a kocsiban elaludt, ezért nyitott ablaknál volt kénytelen aludni. Így az ajándék megvárta őt a kiságyban, Lacinak mennie kellett :(
Csak András hiányzik a Szekerka család részéről :)
Fújtuk :)
A csajok
A család
Lara nagyon élvezte a tortáját és az azon lévő gyümölcsöket, csokit, cukrot, de leginkább a piskótát :D és szerpentint :D
Ezt művelte Lara.... :D
Cipő ajándékba
és egy baba taxi szintén


A videot pedig kitöröltem...megpróbálom máshogy

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kész nagyleány Lara! :) majdnem Sárát mondtam, de így nagyobbnak olyan Sárás.:) nagyon jó a családi fotótok!!!!!!!! (Apa, Te meg Lara!;) és: nagyon jól nézel ki!! Nem vagy Te véletlenül minuszban súlyilag??!! :0)

Globetrotter írta...

Sok Boldog EloSzulinapot a kicsilanynak. csuda edes mint mindig minden kepen :)

szorsi írta...

julibellám értem-értem a célzást :D hát sajnos nem. de milyen jó is lenne!!! plusz van még nem kevés, de már kezdem magam rábeszélni, hogy jól áll :D:D:D:D a tükörbe is csak szemből állok :D de az is jól áll!!!!! :D:D puszillak

szorsi írta...

vera drágám köszönöm előre is a csajom nevében :)

JD írta...

Boldog szülinapot Larának! Nagyon jók a képek és tetszik ez a nyitott ablaknál alvás :))

szorsi írta...

jd hát nagyon szükséges ha nem akarok vele két órát ülni a padon :) márpedig ha dolgom van, akkor nem akarok :D puszi

Kisvakond írta...

Boldog szülinapot Larának (előre és utólag is)!
A képek nagyon jól sikerültek, de ez egy ilyen családban, mint a Tiétek tulképp természetes, nem is számít dicséretnek:D.
Megzabálni való kópéképű lánykád van, huncut csillogással a szemében.
Gratula Hozzá is és Neked is az első évetekhez. Klassz csaj vagy, gondold csak végig: mennyi olyan dolgot, szituációt kellett megoldanod, mennyi olyan helyzettel találkoztál, amivel eddigi életed során még sosem...
Én úgy éreztem szeptemberben, a mi nagy napunkon, hogy, életem egyik legnehezebb, de legszebb 1 éve volt:)
Kívánok Nektek még sok sok szép évet:)♥

szorsi írta...

Vaxikám ez most a szívemig hatolt, de nagyon! :) köszönöm szépen édes vagy! én még nem csináltam visszatekintést, de megteszem! :) puszillak

Reni írta...

Előre is sok boldogságot Larának!isteni a frizurája!

Névtelen írta...

Szekerka András vagyok. Nahát, nahát