CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 21., hétfő

kaja

Újabb fejlemények. Lara 4 napja már csak két tápszert kap. Lehet, hogy későn kezdtem el leszoktatni, lehet, hogy hamar, de én úgy éreztem, ennek most van itt az ideje. Mint megtudtam a kis vejem már régóta kettőt eszik. Na nem baj, mi most indultunk el a nagyok útján... :)
Szóval alvásilag úgy áll a helyzetünk, hogy 9 körül alszik, majd reggel fél 8kor kel, és van hogy visszaalszik 8.40ig. :) Ez azért is lehet, mert este 300víz + tápszert eszik, amit eddig nem tett. Reggel viszont már nem kell neki olyan sok. Általában csak 120tápszert iszik. Bár ez is változó, ma azért megitta két részletben a 240-et. Ezek után hozza a ruháját, hogy öltözzünk, amíg ő az én ruháimat dobálja szét összerakom a lakást, bár 3 percig tart a szép rend. Na és itt előfordul, hogy reggelizem én is, akkor Lara is kap zsömlét, párizsit, sajtot. Nem viszi túlzásba az evést ekkor sem. Délelőtti alvása után mindig adok neki valami tízórait, kivéve ha a délelőtti alvás délben ér véget, mert akkor főzeléket kap. Délután gyümi és fürdés előtt még megpróbálkozom egy vacsival, ami vajaskenyér vagy májkrémes. Változó. De tegnap például alig bírtam lecsatlakoztatni a banán végéről. :) Annyira éhes lehetett, hogy megevett egy egész banánt. Én köszöntem és nem kértem belőle. :D Nem kívántam annyira :) Egyébként a ruhámon, a földön, a széken, mindenhol volt. És még a nadrágjában is megbújt egy darab. Gondolom éjszkára raktározott, ha megéhezne :D Szóval ezután már nem evett csak 150tápszert és elaludt. Ez 7kor volt, reggel fél 8ig húzta :) Most már kezdek megnyugodni, hogy elegendő a kaja. De majd elmegyek megméretni, hogy sokat fogyott-e, mert ha igen, akkor ezt a diétát én is betartom: reggel-este tápszer, aztán alszom kétszer egy nap és némi főzi. :D:D:D
Fejlődtünk is, megtanultunk hol az okos fejünk. (az övé) a pocija, a cipője, a lámpa (bár ezt korábban már tudta)
Gyönyörű időnk van! annyira szeretem a 15fokot, hogy nem is igaz. és süt a nap és jaaaaj de jó lenne ha már tavasz lenne. Emlékszem tavaly már jó nagy pocakom volt és akkor is enyhe volt az idő. Na lehet, hogy ennyire nem, de nagyon örültem, hogy ekkora pocakkal nem kellett térdig hóban és fagyban caplatni. De ez most még sokkal jobb, mert Larát le tudom vinni sétálni. Ja erről jut eszembe, megtakarítom a cipőjét, mert tiszta mocsok. Megyek is!
puszi mindenkinek, napsugaras szép napot

2 megjegyzés:

Eszter írta...

Megtakarítooood? hihi! :D Így még sosem hallottam! tsók

Zadri írta...

Mindegyik babánál máskor jön el az ideje, no de ezt már megbeszéltük :) Ügyi vagy, hogy uralod a helyzetet :D Puszik