CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 14., hétfő

sztorik és starbucks :D

Elég régen írtam már. Minden napunk ugyanúgy telik, Lara már lassan rohan, annyira sietősre veszi a figurát, okos nagylány. Rohanok utána, pakolok előle, majd ha valamit mégsem sikerült elrakni akkor a kárt takarítom el... :D
Nem is tudok újat írni, mert olyan apró dolgok történnek, amik akkor a pillanat varázsában csodálatosak, de leírva esetleg nem tűnnek olyan lényegesnek és vissza sem tudja adni az élményt.
Két dolgot azért lejegyzek. Egyik reggel Lara úgy gondolta, hogy mégsem akar köztünk lustálkodni, ő elmegy játszani. Lecsúszott az ágyról és elindult. Gondoltam, hogy beül a kis sarkába ahogy szokott. De nem! Odahozta nekem a tévékapcsolót. Kezembe adta és elment. Rövid időn belül hozta a nadrágját és elém rakta. Megint ment egy kört, amiből a harisnyájával tért vissza. Mondja valaki, hogy nem okos egy 11hós gyerek! :)
A másik sztori, este néztük a 10,5-öt a tévében és egy hatalmas esésre lettem figyelmes, illetve már csak a sírásra. Larát gyorsan az ölembe vettem (a földön ültem) és velem szemben ült, rámborulva. Megkérdeztem tőle, hogy "mi történt drága? mi fáj?" Erre rámutatott a számra. És benéztem a szájába, láttam, hogy a fogacskája fölött véres egy picit. :( A tudatosságát még keresem, lehet, hogy csak véletlen, hogy megmutatta?! :(
És még egy jó hír (legalábbis nekem óriási, mások esetleg nem érthetik): pár hónapot kell már csak várni és Magyarországra is megérkezik a STARBUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))
Na és még eszembe jutott egy dolog. Anyáéknál ebédeltünk és Lara épp a dvd-ket pakolászta, majd beszélgetni kezdett. És kibökött egy számomra nagyon érthető szót: dédi. (ott volt nagypapám, akit dédiként szoktunk emlegetni) Majd hogy megtudjuk érti-e amit mondott, megkérdeztem hol van dédi? és ránézett. Nagyon tudatosnak tűnt, de még nem biztos. Azért örültem volna, ha az ANYA lesz az első szava... Na, majd a következőnek. :D pussz tényleg ennyi mára

8 megjegyzés:

beja10 írta...

Szia nagyon ügyes csajod van és hidd el tudatosan csinálnak mindent.Lehet hogy hülye vagyok de mi az a starbucks.Még nem hallottam róla.Puszi jók legyetek.

szorsi írta...

Bea egy kávézó a világ sok részén ahova még sosem jutottam el de szeretem :) most a starbucks jön ide :)

JD írta...

....akkor a hegy jön Mohamedhez :D
Nagyon ügyes csajszid van és biztosan tudatos, csak az ember hajlamos a jól hallottam, jól láttam? dologra. :)

szorsi írta...

jd ha én nem tudok elutazni külföldre, behozatom :D:D:D bár így lenne, biztos jól jövedelmezne :D
elég fura volt hallani a számomra értelmes szót. és egyre több lesz majd biztos :) puszi

Névtelen írta...

Nálunk a "nem" az ami az első szó...:)).. ááá, nem "anya".. dehogy!:)) Szerintem is tudatos, mért ne lenne??!! Ha már telefonálni tud, akkor mért ne tudná megmutatni a szádat, ami neki fáj??!! :)) (amúgy tök érdekes, hogy rajtad muatta meg ami az ő baja! 100% hogy tudatos!nagyon jó a mozgású csajszi, biztos, hogy nem csak mozgásra "gyúrt"! ;)

Eszter írta...

Orsi! Én a saját blogomba kommenteletm neked, mert ide nem engedett :( most meg lusta vagyok ide átmásolni... tsók

Globetrotter írta...

A sztorik nagyon helyesek, es eleg tudatosnak hangzik, ahogy Lara cselekszik :) Okos csajszi nagyon, mint az anyja :D

Na, mar egy evvel ezelott is beszeltek arrol, hogy erkezik a Starbucks Bp-re a Vaci utcara...szolj, ha tenyleg megnyitottak :) Itt Szoulban lassan a 300.-kat nyitjak :) Pedig azt hittem a teak hazajaba jottunk ;) s kozben a Starbucks csak egy a millio kavezo kozul - de a legjobb!!!
A blogod meg mindig fantasztikusan tetszik. Annyira bejon!
xoxo

Zadri írta...

Na már én is megnézném azt a Starbucks-ot drága, remélem legalább annyira jó mint a KFC :D Az meg tuti, hogy lánykádnál már tudatosak a dolgok, Csonginál is néha-néha felfedezem. Például ha megfogja a csillagjai kapcsolóját, rögtön néz fel rájuk, hogy kapcsolódjanak be. Persze nem kapcsolódnak, csak ha segítek neki :D Na mindegy, megint okos kommentet írtam, most meg megyek, mert vársz MSN-en hehe puszikkkk