CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 4., péntek

Mátra

Mátra
Mégiscsak ma mentünk a Mátrába, ez így volt jó, az idő szuper hideg és fagyos és csípős és stb volt, de legalább kitisztult az agyam :D
Szóval elindultunk és pont ebédre értünk oda, bekaptunk pár fini falatot, isteni kaját rendeltem. Lara is bevágott kenyeret meg krumplipürét meg paradicsomot és fejes saláta levelet. :) Jól lakott a pocakja. Miután jól bekajáltunk, sajnos kiderült, hogy mégsem lehet kapni szánkót. nagy volt a bánat, de apukám meg András átszaladtak Gyöngyösre és a Tesco-ban találtak. Igaz karfája nincsen, de majd a tatusom csinál rá. Ezer mester, látván a kis asztalt és széket :) Amíg a fiúk kocsikáztak, mi anyukámmal sétáltunk egy nagyot, aminek az lett a végeredménye, hogy Larácska bealudt. A nagy séta után be is ültünk a szálloda drink bárjába és ittunk forró teát, Mazsola még mindig aludt... :) Mire végeztünk, kiscsaj is felkelt és indulhatott a szánkótúra :) Nagyon király volt, régen nem szánkóztam, főleg úgy hogy engem húztak :) De élveztem. Azután megittuk a második forralt borunkat, ezennel egyet most Reninek adok :) Isteni finom lett. Akartam venni Macok-ot, de az egyik helyen nem volt, a másiknál nem volt friss, úh nem vettem, hanem itthon csináltam. Igazán ízletes lett. Nyammmmmm..... :D Kellőképpen átfagytunk, elindultunk szépen haza. Lara olyan ügyesen viselkedett, hogy ilyen már nincs is. Mintha nem is 11 hónapos lenne. Egy hangja nem volt, sétált, szánkót húzott (!!!!!) Igen, hát az jobban tetszett neki :D mint ülni rajta... Evett, aludt, nevetett.
És képzeljétek itthon a kiscsaj az ébrenlétének 90%-át, kétlábon, kapaszkodás nélkül, sétálással tölti. Becarás annyira édes. Mintha már nem is akarna többet a földön mászni. Azért ha kell valami nagyon gyorsan, még leguggol, de inkább lassabban megy és kétlábon. Azt hiszem vége a pici korának, innentől már nem is baba, hanem gyerek! :) És ma történt még valami, ami hihetetlenül megmosolyogtatott és a könnyem is kicsordult a röhögéstől a végén. Szóval fejelgettünk Andrással egy felfújható Hipp-es strandlabdával. És akkor történt, hogy Lara elkezdett úgy kacagni, ahogy még soha. Én ilyet még csak csengőhangban hallottam mobilra. Biztos sokan ismeritek. És ahogy Zadri definiálja: "olyan röhögés amit nem tud abbahagyni" Valami ilyesmi :) De írtó édes volt. Több percig bírta szusszal. Na és próbáltam felvenni, de képtelenség volt, holnap előre gondolkodom és beállítom a kamerát, hátha....
Képzeljétek, pont egy évvel ezelőtt, azon gondolkodtunk, hogy a Sára mellé milyen nevet kapjon a lányunk. Sok jelölt volt, de nem tudtunk dönteni. És akkor a babanetes chatelésem alkalmával elkezdődött egy film, aminek a címe: Lara Croft. És ez a név akkor és ott NYERT! :) Félreértés ne essék, nem Angelina Jolie miatt kapta a nevét, hanem egyébként is talonban volt, de végül maradt is. Ja, és ahogy Zadri hitte, még véletlenül sem Schobert Norbi miatt :)

Na, most jöjjenek a képek megint fordított sorrendben. Ez már csak ilyen :)

Lara és anya megfagyva Lara inkább a szánkót húzta, mint húzatta magát...
A szüleim és az unokájuk
Hát ezek mi vagyunk, gondolom kitaláltátok :D
Anya
Apa
Amikor Larától megkérdezem, hogy "szereted a .....?" mindig ráhajtja a fejét arra a valamire. így történt ez a kutyával...
..... és anya lábával :D
A barátainkkal pizzáztunk. Lara is!!!!! :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Óóóóhh a mai napért irigyellek egy kicsit!! ;) Nagyon édes Larád van! :) (tényleg, én sem tudtam, hogy hogy lett Lara az eredeti Sárából, egyébként mind a két név nagyon szép és passzol az egyéniségéhez ahogy látom)

szorsi írta...

julibellám így lett teljes a kiscsaj! Szekerka Lara Sára. Egyébként sokáig a sárát akartuk, de a kórházban megláttam kb 2 órásan és valami fura volt. és 4nap után sem tudtam még hogy hívjam, mert a sárát imádom és akartam, de a lara illett rá. és mostmár tudom, hogy jól döntöttem. a sára meg megmaradt mint egy gyönyörű családi örökség :) fú de szépen írtam, mi? :D

Mariannka írta...

Nagyon szépek a képek! Akkor nagyon jó napotok volt! és én is én is én is....kérek forraltbort!!:))

JD írta...

Nagyon jók a képek! Éppen ma mondtam apával, hogy nem szabadna megfeledkeznünk magunkról sem....mindig csak a fiúkat fényképezzük, egymást nem. Teljes mértékben egyetértett velem, így ma elkezdjük az Anya 31 éves fotósorozattal :DD Köszönöm a szülinapi kívánságodat és én is boldog hófordulót Larabébinek! Puszi!

Reni írta...

Köszönöm a forralt bort!!!
És olyan édes Lara pirosra fagyott orra!!!!