CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 25., péntek

ezisazis

Az elmúlt napokban nem volt időm és lehetőségem géphez ülni. Amikor volt, gyors e-mailt olvastam és belestem a blogokba, kommentelni nem tudtam, de mindenkitől vettem az infót :)
A lányom első dackorszakába ért. De hát még nincs is 1 éves???!!! :( Nagyon megviselt az elős próbálkozása, azóta is rendszerint végzi, bár már kevésbé akadok ki tőle. Ha valami nem tetszik neki, akkor először azt csapkodja, ami nem jött össze, aztán vagy a játékot, de rosszabb esetben ha én tiltok valamit, akkor engem. Annyira kedves és aranyos egyébként, de ezek a hullámok....kis boszorkány lesz olyankor. Remélem nem fog sokáig tartani, bár anyukám azt mondja, hogy az én dackorszakom a mai napig nem ért véget. Mondtam is, a koporsómra majd az lesz rávésve: dackorszakának vége.... (elnézést a morbid tréfáért, ha valakit ez bántott)
Rengeteg dolgot csinálunk már, például egyre kevesebbet hisztizünk öltözéskor. Ami nagyon meglepő és egyben szívet melengető. Térdel mindkét térdén, térdel az egyiken, a lába közé ül, vagy éppen a sarkára és hosszú perceket játszik. Kipróbáltam én elzsibbadtam :D
Szavak gyakorlása több kevesebb sikerrel: tente: tee-teee, kukucs: kuccs, pápá: pápá v tá-tá,
nem: nyam, hami: amma, a mama és baba továbbra is szépen hangzik. A nemet mikor hallja irtó cukin rázza is a fejét. :) De néha rosszra mondja, hogy nem :D:D:D Olyan édes dolog történt. Lara elrohant és hozta a telefonomat. (már küldött véletlenül sms-t) És mondta, hogy mamma! hát fel is hívtuk anyukámat. Annyira cuki volt és ezt többször megismétli. Gondolom az, hogy mondom neki, most felhívjuk mamát és kihangosítom, sokat tudatosít rajta, hogy most akkor ő hívja fel. De általában egy-két benyögés erejéig izgalmas, aztán elszalad játszani :)
Mindenre rámutat és mondja, hogy: öö. Ilyenkor mindenre válaszolok, de olyan mint egy duracell-nyuszi. Az én energiám hamarabb elfogy, mint az övé. :) Nagyon sokat sétál, tolja a babakocsiját és ezt nagyon élvezi. Továbbra is jókedvű, fogacska úgy néz ki nem akar jönni.
Alvással vannak problémáim. Fél 10-nél hamarabb nem tudom ágyba küldeni. :( És ha fürcsi után nem alszik el azonnal, akkor végem. És ez megy már egy jó ideje. Bár reggel tovább alszik, én mégis jobban örültem a korai szundinak. :(
Lassan itt a szülinapja. Tudom, hogy neki ez még nem jelent megint semmit, de nekem annál többet. Majd szépen leülök vele és megint átgondolom, hogy mi volt pontban egy évvel ezelőtt. Bár lehet, hogy nem pont abban az időpontban :D túl korai lenne megint egy fél négyes kelés :)
megyek aludni, csak feljegyeztem ezt a pár gondolatot, mert később már el fogom felejteni. Nem tudom mennyit leszek gépközelben, majd meglátom. De igyekszem mindenkit olvasni! puszi, jó éjt

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imdom én is nagyon ezeket a duplázós "mammá"kat! :)
Lehet, hogy Lara várja haza Apát és azért nem tud elaludni..??!!

Eszter írta...

Orsikám! Ezen a héten is almás a szkájp, mert Zsótika drága má' megen "hülyére dolgozza magát"... hétfő, kedd, péntek, szombat, vasárnap otthon lesz... és cöncögni fog. Cöncögve meg nem szeretek szkájpolni... de majdcsak egyszer eleszi a fene a munkahelyére is! :D

szorsi írta...

drága szívem csörögj rám ha géphez kerülsz, akár a kisbalta segítségével is :) puszi

Zadri írta...

Itt vagyok és olvaslak, végre írtál. Megvisel engem is a hiányod ;) Én meg azt szeretném ha egy kicsit később kelne a pöcsös, nem 6 körül, sok mindent megadnék egy 7-es kelésért. Szerencsére az elalvással nincsenek gondok, de azért kopp-kopp. Remélem hamar túl lesztek a késői alváson és a netre is marad időd :D Puszikállak

Kisvakond írta...

Bocs, hogy belepofa, de Orsi férje igazán elvihetné Beszterce férjét focizni vagy mittudomén, fallabdázni, motorozni, hogy Beszterce cöncögésmentesen tudjon szkájpolmi!
De különben meg ne cöncögjön! Mit cöncög? Odamegyek és megharapom!
A "Kisvax-kéretlenül belepofázós problémamegoldó szolgálat" üdvözli Önt!

Kisvakond írta...

Azt is sajnálom Orsi, hogy Veled nem egy városban lakunk, nagyon összeereszteném a lyánykádat az enyéimmmel:) Annyira ismerős, amiket írsz, a korkülönbségből fakadóan kicsit nosztalgiával, bár ebből még egy cosmó minden meg van nálunk is:)

szorsi írta...

Vaxikám én is úgy szeretném, ha a blogbarátnők mind egy városban laknának. így andrás elvinné zsóótit focizni, lara játszhatna a csajoddal és mittomén zsombival össze is melegethetne, bár ebbe zadri csongijának is lenne beleszólása, de mivel itt van még julibella zsuzskája, így a pasik kapkodhatnák a fejüket és beszterce korelnök kislánya vigyázna a picikre. és még tuti hagytam ki embereket...
"Kisvax-kéretlenül belepofázós problémamegoldó szolgálat" király vagy csajszi!!!! :D:D:D:D:D:D:D