CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 17., csütörtök

nincs cím

Változás nem sok van a napjainkban, hacsak nem annyi, hogy megint saját lábunkon sétáltunk a levegőn. Ez azért volt fenemód vicces, mert az udvaron nem jutottunk túl és lent voltunk vagy 40percet :D Nem túlzok, egyetlen egy sártócsa van az udvaron. Vihettem én akármilyen messzire a csajomat, ő visszatalált és beleült. Olyanok lettünk, mint a kisdisznók. A cipő, ruha, kabát....még a szájából is sarat szedtem ki. Persze csak kenyérmorzsa méretűeket, de mégiscsak sikerült neki becsempészni. Pedig úgy figyeltem! :) Annyira édes volt. Rohangált körbe-körbe, sikongatott és élvezte, hogy nem fogom a kezét, hanem övé az egész udvar. Mindaddig míg el nem hasalt. Mert akkor kellett anyu-targonca, aki a nagy ruhában felállítja őt, és indítja tovább.
Ma volt nálunk Patrik baba és anyukája. 5 hónapos csöppség és 7 kiló. Olyan könnyűnek és picinek és bújósnak tűnt Lara mellett. Gyönyörű kisfiú és nem szívbajos ő sem. Nagyon nyugodtan elvolt a kezemben. Lara meg írtó kedves volt vele. Meg akarta állandóan puszilni. Egyszer aztán megengedtem neki és többször nem akarta. Igaza van, ha jön valaki megpusziljuk, integetünk neki és ezt ő is látja. Bőszen pápázik fűnek-fának. És a szájával formálja a pápá-t, de a hang csak egyszer jött ki a száján. Azóta lenyelte :D
Szóval Lara megitta PatrikAnya Hohes-C-jét, és produkálta is magát rendesen. Lepakolta a frissen kiteregetett ruhákat, nagyon huncut volt. Annyira gyorsan eltelt az idő, szinte észre sem vettem és már menniük kellett. De remélem, hogy hamarosan újra meglátogatnak minket. Furcsa volt ilyen pindúrt újra a karomban tartani, pedig nem is volt olyan régen... :)
Az elmúlt napokban megfigyeltem, ha valaki tüsszent vagy akár Lara, akkor a kiscsaj egyből mondja a tüsszentés végén, hogy "cszííí". Ez onnan jött, hogy mikor tüsszentettem, mondtam, hogy anya hapcizott. És a hapciból megmaradt a cszííí. De olyan tüneményes, hogy nem is igaz! :) Persze akárhányszor szeretném megmutatni valakinek vagy csak szimplán lefotózni, áááá.... Ez így van a játékokkal. Összepasszolja a legókat és hatalmasat labdázik. Pontosan elém dobja a labdát, nagyon ügyes. De ha előveszem a kamerát, akkor az mindennél fontosabb. Nagyon tud örülni a sikereinek, ekkor vagy megtapsolja magát, vagy feláll és rohan egy kört miközben értelmetlen szavakat sikongat.
Anyukám influenzás. (ezúton is rengeteg gyógypuszi neked anyuci) és sokat hívom telefonon, hogy jól van-e, meg csak úgy. És ezt Lara kifigyelte. Mindig mondtam neki, hogy hívjuk a mamát, mert beteg.... Erre látom, hogy felveszi a telefonját, elkezd halandzsázni majd közbeiktat egy "mama" szót, további értelmetlen zagyvaság és következik egy "baba". Biztos érdeklődött ő is a hogyléte felől. :) és ezt sem tudtam felvenni... hát ezek már sosem lesznek megörökítve csak itt a blogban és a fejemben????????? :(
Más! "Amma" jelentése: "adj kaját de rohadt gyorsan" :D Ma többször is megkaptam ezt az instrukciót...türelem, mint olyan Lara szótárában nem kapott helyet :) És amikor nem készültem el vele olyan hamar, mint a kisasszony szerette volna, bosszúból ráfeküdt a kukára... :D Eldeformálódott :D
Még mindig minden érdekli, nagyon szeretne tudni mindenről. Valamit mindig vizsgálgat, kutat utána és mindenre emlékszik. Kivéve arra, hogy azt mondtam valamire, hogy nem szabad. Na, erre annyira nem fogékony. Szelektív hallású. Van ilyen rokona, én ismerem :D:D:D ti? :D
Na, már most nem jut eszembe semmi, András is lassan hazaér és kiscsalád nyugovóra tér.

Jó éjt mindenkinek!

7 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Olyan jófej kiscsajod van:) Csenge nagyon hasonlóan működik, Zsoma meg abban hasonlít, hogy mikor meghallja, hogy az etetőszékekkel babrálok és kaja jön, onnan kezdve kiabálja, hogy "Mamamamamamamama" míg el nem készülök..Na most azért kettejüknak kaja melegítéssel, italkészítéssel van, hogy akár 5-6 percet is igénybe vesz, egy szüttyögő anyjuk van, nehezen viselik:D
Meg szeretném kérdezni, hogy ugye nem a lányod deformálódott el a kukaráfekvéses gyakorlattól???:D:D:D

szorsi írta...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D vaxiiiiiii :D nem megnyugtatlak a kuka :D
tényleg elég sokat szüttyögsz! hát nem csoda ha a gyereked türelmetlen! :D de édesek lehetnek! Az én csajom egyedül tündéri, de te ezeket sztereoba kapod! :) puszillak

Mariannka írta...

Olvasni továbbra is foglak, és mivel többnyire szoktam pár sort kommentelni, így fogsz tudni rólam. Legalábbis annyit mindenképp, hogy létezem...És ennyi elég is belőlem...Puszi:)

szorsi írta...

Marigold nekem többet is nagyon jó volt olvasni a blogodban, de ha már annyit írsz, hogy jól vagy, nekem az is nagyon fontos és örömet okoz! vigyázz magadra csajszi! :) puszi

beja10 írta...

Szia Lara ügyesebb mint Máté mert most kezdtünk mi is kocsi nélkül sétálni de mindig az ellenkező irányba megy.Nagyon sokat fejlődött a csajszi csak így tovább.Ítam egy pár sort a blogomba ha érdekel olvasd el.

Túró írta...

Na végre itten vagyok!:D Ugye,hogy hiányoztam?:D:D Imádozom,ahogy írsz,nagyon jól szórakoztam olvasás közben. Millió puszi Neked és a nagyon-nagyon ügyes Larádnak♥

Zadri írta...

Itt jártam Orsikám, már vagy ötvenszer, és kb. ugyanennyiszer is olvastam az írásod! :D Szép napot az eleven csajoddal, ma is biztos lábon séta lesz :) Csókuld meg helyettem is a menyecskémet! Majd valamikor gyere emesenre! Puszikállak!