CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 29., kedd

video

A video túl nagy. Akkor csak tudjátok, hogy jó lett volna látni :D

Kimaradt még két dolog. Reggelente Lara mindig megnézi az egyik képet, amin két kiskutya van. És már mondja is: vau-vau! :)
A másik most történt. Felkelt, ezért mentem be hozzá. Rámutatott a falon lévő Füles-poszterre. Majd ezek után rámutatott a kiságyára (láthatjátok az egyik képen) ráragasztott matricára és azon is pontosan a fülesre. Nem csak úgy a matricára...konkrétan! annyira ügyes és most oly büszke vagyok rá.

ennyi voltam mára

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Há' mondom én, hogy okooooos! Szokd má' meg! :DDDD
A képek meg fenomenálisak! Felülről az első a kedvencem! Tsók!

szorsi írta...

:)

Puccos írta...

Marha aranyos ez a csaj.ÉÉs hogy megy az idő.Lassan kéne kis tesó is !!!ééés a haja ahogy égnek áll.jaj imádni való.már nagy lány!!!!!és okos.nőlnek és ilyenkor mindig szontyi leszek hogy nekem már nem lesz többé 1 évesem sose.