CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 3., csütörtök

Buék

Először is mindenkinek B.U.É.K! Ez az első bejegyzésem azóta, úh még nem vagyok elkésve.
Nem volt az utóbbi napokban lehetőségem sokat a gépnél ülni, ugyanis eltört a szemüvegemnek a szára. Tiszta beteg voltam, bár gondolom azért a pszichém is rátett. Nem láttam rendesen, és tévét, monitort nézni nagyon kellemetlen volt. De a lényeg, hogy megcsinálták. Elég drága a lencsém, szóval semmiképp sem akartam újat csinálni, ezért megkérdeztem, hogy akad-e ugyanilyen keret. Nehezen, de találtak a süllyesztőben egyet. Halvány lilás mályvás a keret és KÉK (brrrr) a szára. Nem volt más választás, vagy ez vagy semmi. A végén csak úgy oldottuk meg, hogy maradt az ezüst keret, kék szárral. Mégiscsak jobb mint a lilával. De elhoztam azt is, mert van egy motorfestő barátunk és az ha át tudja fújni a szárat, ugyanolyanra mint a keret, akkor kicserélem. Nemhogy örülnék, hogy van szemcsim még flancolok is, mi? :D néhány éve örültem volna, ha kék, mert a kedvenc színem volt, de mára ez már a pirosra váltott.

A szilvesztert itthon ünnepeltük, jobban mondva átaludtuk :D szóval egy ugyanolyan nap volt, mint máskor, csak az év változott. A petárdáktól és tüzijátékoktól Lara nem tudott aludni, ezért András korzózott vele a szobácskájában. Ezer hála, azt sem tudtam hol vagyok, olyan fáradt voltam.
Leesett a nagy hó és mi kölcsönkértünk egy szánkót. Lara annyira élvezte, hogy el sem tudom mondani. Viszont fénykép készült róla, de apukámnál maradt. Majd elkérem. Előhalásztam anyukámnál a 10évvel ezelőtti síruhámat, gondoltam, hogy még jó rám. Én naív. Éééés tééényleg jó. Egy kicsit megnyugvással töltött el, hogy mégsem lettem akkora tehén :D
Újévi fogadalom volt nekem is, mint Zadrinak, hogy lefogyok. De úúúúúúúúúúgy útálok nem enni. Most mindenből fele annyit sem eszem, salátát kajálok és ez nem jó. Hiányzik a napi csokiadagom, amit úgy oldok meg, hogy délig eszem, délután nem. De valami akkor sem jó ezzel. Hiányzik a két évvel ezelőtti formám :( viszlát neki! :( Zadri! ha annyi kávét és tejet innék, ahányszor megéheznék....életem végéig fentmaradnék :D Elkezdtem tornázni is. Hahaha most nemtok megmozdulni, mert fáááááj :D:D:D:D:D
Elég a nyafiból, eddig sem tartottam meg egyik újévi fogadalmat sem, nyilván ez sem fog sokáig tartani. De azért megpróbáltam. És a tornánál Lara lelkesen segített. Ráült a hasamra, rátámaszkodott a mellkasomra, hogy így is nehezítsen a dolgon és még véletlenül se tudjak lélegezni :D
András már csak a héten van szabin. Kisbalta visszakerül a helyére :D Azért jó volt, hogy itthon tartózkodott. Együtt reggeliztünk, ebédeltünk, ami hát nagyon ritkán fordul elő. És ami a legjobb, hogy rászokott Lara fürdetésére. Nyilván ha visszamegy dolgozni, majd nem fogja, mert nem ér haza, de most bepótolta :D
Vasárnap ha minden jól megy, elmegyünk a Mátrába szánkózni. Visszük a mazsolát is. Annyira tetszett neki a múltkor, biztos most is fog. Sehol nem kapni szánkót. Mindenhol azt mondták, hogy már elfogyott. Így abban bízunk, hogy a mátrában lesz. Néhány éve mikor voltunk családi barátokkal, akkor rengeteg volt. Ha nincs szánkó, majd veszünk forralt bort :) Nem esünk kétségbe.
Annyi minden járt az eszembe, de most valahogy kihagy az agyam. Majd pótolom ha beugrik.
sziasztok

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úúúúgy vágyom én is a hegyekbe menni!! :( De idén télen nagy valószínűséggel kimarad.

Puccos írta...

Szia!!!Én is fogyizom pont irtam Zadrinál!!De én is utálom és szenvedek pedig ez csak a 3-dik nap!!!kiváncsi vagyok meddig birom.jó lenne legalább 5-7 kg leaddni.nekem is a csokika és a sütike hiányzik.én most ilyen müzli szeletet eszem és az legalább édes.azért gondoltam erre a 90 naposra mert ott legalább lehet csokit is enni néha.na majd megláttjuk.kitarthatnánk legalább Januárba !!!

Reni írta...

Szánkót forralt borra cserélni???Nem rossz ötlet!

szorsi írta...

julibella miért nem mentek?

szorsi írta...

Puccos én már most elbuktam. mivel két napja kevesebbet eszek és nem fogytam még egy dekát sem, feladtam :(

szorsi írta...

Reni :D:D:D:D:D küldjek????