CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 13., kedd

depi

Ahogy ígértem... Bár nem történik igazából semmi, azért mégis írok. Enyhe depresszív hajlamom ellenére próbálom türtőztetni magam. Nem vagyok túl jókedvű, de dolgozom rajta. Társaság hiányom van. De holnap megyünk színházba, talán az majd segít valamennyit. Lara néha nyűgös, ezzel mondjuk ma kiakasztott és nem voltam vele túl türelmes, de ilyen is van. Mindenesetre bocsánatot kértem tőle...gondolom megértette, mert a taktikai megbeszélésünk után, ami arról szólt, hogy hagyja már abba a sírást, el is aludt. Szóval szerintem lejött neki, hogy mit akarok tőle. Voltunk tesco-ban anyukámmal meg Larával, kiköltekeztem egy kicsit, de még csak nem is vettem sok mindent. De hogy a pelenka milyen rohadt drága.... Lara kapott anyukámtól egy csodálatosan szép hálózsákot, cherokee márkájú tescos, de annyira jó minőségű és olyan puha és.... majd lefotózom. Egyébként is tartozom egy csomó képpel, ami gyűlik a gépen, csak le kéne szedni.
Larának még anyáék hoztak törökországból egy babát, aminek kopasz műanyag buksija van. Eddig nem játszott vele a csajom, de most kedvenc lett. És csak az! És megtörtént az első játéktörésünk. Ugyanis a baba forgatja, helyesbítek forgatta a fejét, amíg Larám egy jól irányzott mozdulattal, elég magasról eldobta. Eltört a nyaka a babának. Na, jól nézett ki, lefittyent fejjel játszik a gyerekem. Így irány a játékbolt és pótoltam a kemény fejű babát. Olyan persze nincs, van másmilyen. Érje be azzal. :) Viszont találtam mégegy babát a játékboltban, amit nem tudtam otthagyni. Annyira bájos arca van, és fonál haja, úgyhogy még csak a szekrényben pihen. Ha Lara majd nem zabál meg mindent, megkapja. Csajos kis szoknyája van, és olyan ölelgetnivaló, de majd ezt is lefotózom. Beleszerettem, úgyhogy egy darabig senkitől nem kérünk babát. :) Elraktam néhány játékot. Úgysem emlékszik a gyerek mije van, majd cserélgetem. De már kereskedelmi mennyiségű játéka van. Szeretnék majd neki már fejlesztő játékot is a kutyán meg az összerakó kockákon kívül. Szerintem lassan majd érdekli más is. Anyáéknál van formaillesztős fischer price csiga, na, azzal még nem tud játszani rendeltetés-szerűen, de ki- és bepakol már a puttyonyba :) Majdcsak belejön.
Már többször nekiindultunk a zenebölcsinek, de vagy aludt amikor indulni kellett volna, vagy akkor aludt el, mire odaértünk. Hát nem tudom mikor fogjuk lejárni így a bérletünket. :)
Ma volt kisvendégünk. Dórika jött el, ő két héttel született korábban, mint Lara. Egy gyönyörűséges göndör, izgő-mozgó csupaélet kislány. Nagyon aranyosan eljátszottak, bár az én csajom kissé csöndes volt. Adott egy játékot a kislánynak, aztán vissza akarta kérni, de nem kapta meg. És ebbe beletörődött. Ugye nem lesz ilyen a gyerekem? Azt szeretném, ha életrevaló lenne. Most ezzel nem azt mondom, hogy verje meg a gyerekeket, de legalább reklamáljon. :) Aztán később a saját zoknijával játszott. Úgy sajnáltam. :) De ha ketten vagyunk nem ilyen. Akkor követelőzik rendesen :)
Na, most megyek. Nem tudok mást írni. puszi mindenkinek.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Asszem nekünk is ugyanolyan tescos hálózsákunk van! :)) Volt már egy másik, de nem tudtam otthagyni, annyira kellemes! :) Lara feláll hálózsákban is?
Megértem, és együttérzek a depis hangulatoddal. A társasághiányoddal. Erre mondta egyszer egy pasi (!) a cseten, aki már harmadik gyerekükkel ült otthon gyed-en, hogy "kismamabetegség"... Engem nem a társasághiány, hanem az időhiány, a pihenéshiány szokott kibuktatni...De nagyon.:( Zsuzska is meghunyászkodott a vendégkislány jelenlétében.. odaadta a játékot és nem reklamált ha nem kapta vissza... Viszont ma nem kapta meg a telefonomat......:))) Na nem félek, hogy nem lesznek életrevalók!!!!!!!! :))

FRIDA írta...

Lara ha a te életvidám belsődet örökölte(és már mér ne örökölte volna) akkor tuti el szedi majd a te játékaidat is :)) CSak várjál ?) DEPI? Ez a téli hónapok jellegzetessége,de még jó,hogy van nekünk egy beszterünk :) psuik

Névtelen írta...

Nem vélsz attól,hogy ez egyszer visszaüt,ha úgy neveled,hogy akaratos legyen,hogy követelje ki ami amit akar? Szerintem örülj neki,hogy ilyen Lara.Én nem örülnék,ha Betti pl a ballagására A6-os audit akarna,és kikövetelné,mert arra neveltem,hogy harcoljon mindenáron azért,amit akar,hogy megkapja.Persze,mások vagyunk.Én félnék ettől a veszélytől.Ettől még életrevaló lehet..ha magamból indulok ki pl. :) Depi:Pocsék az idő,de van egy csodás kislányod és szerető férjed,ne szomorkodj!!!! :)