CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 6., kedd

staféta Besztercétől

2000 mivel rettenetesen fiatal vagyok :) ezért még a középiskola padjait koptattam.

2001 érettségiztem az ötéves idegenforgalmi iskola után és irány a főiskola. (nem buktam meg, eredetileg 5éves volt) Augusztusban gólyatábor, ahol megismerkedtem a Zurammal, hosszú és kalandos hónapok után csak sikerült összejönnünk. Érdekes történet, de nem mindenkinek publikus. :) Életreszóló barátságok születtek, és egy rokoni kapcsolat ezen felül a sógórnőmmel :)

2002 március 16 apukám születésnapján eljegyzés. Békéscsabán kiköltözés a koliból és nyáron beköltözés a felújított lakásba. Megvettük apukámtól a Twingót, ezzel kocsikáztunk.

2003 még mindig főiskola, túlvagyunk néhány nehéz party-n és átmúlatott éjszakán és nevetésen és életem legszebb évei voltak. Még mindig dúl a love.

2004 LEDIPLOMÁZTAM nagy sajnálatomra vége egy periódusnak, amit azóta is nagyon bánok és vissza fogok vágyódni míg élek. :) Szolnokra visszaköltöztem, Andrást a munkája még nem engedte

szeptember 11 esküvő!!!!! Életem legszebb napja, szépek voltunk és nagyon boldogok. Csodálatos volt a buli amit nagyon köszönök a szüleimnek, főleg anyukámnak, aki sajnos nem bulizta végig, mert minden vendéget neki kellett gardírozni és búcsúztatni. De boldog volt, hogy jól éreztük magunkat. Nászút Olaszországba repülővel.

2005 dolgozom még mindig a családi vállalkozásunkban. Igyekszem betanulni, de fiatal voltam és első munkahelyes, hát nehezen ment. András is eljött Szolnokra. Nyáron apukámmal Izraelbe utaztunk, ellopták a pénzünket, útleveleket, telefonokat. Izgalmas volt. Biztosító semmit nem fizet. Ennyit róluk

2006 április első próbálkozás a pocaklakó „gyártásra” nem sikerült

május betegek lettünk, ki hitte volna, hogy ilyenkor egy alkalomtól megfogan a bébi. Ezért aztán esküvőn voltam, ittam. Buliztunk gyereknapon, söröztem, beteg voltam gyógyszert szedtem, és ezek után lett két csík a tesztemen. :) Hűűűű de be..artam, hogy most akkor mi lesz. Telefon dokinak, irány genetikus, persze teljesen fölöslegesen. Minden rendben, indul a gyönyörű, ám kalandos 9hónap.

Levizsgáztam egy másik iskolában is, marketing- reklámmenedzser szakon.

Nyáron elutaztunk Tunéziába All Inclusive, gyönyörű szállodába, sokat gyűjtöttünk rá, és már hárman voltunk :)

Szeptemberben meghalt a nagymamám, de szerencsére azt már tudta, hogy dédi lesz :) Sajnos nem. De jött helyette Lara.

decemberben 25 éves lettem

2007 február 3. Lara Sára megszületett és a világ legboldogabb embere voltam. Bár először megijedtem, mert hát nem volt a legszebb, mikor 0 percesen megmutatták, de reménykedtem, h javul a helyzet, hogy mutatom én meg a világnak?! :D

de szép kis csajom lett és okos. Jöttek a stációk a fejlődésében és ez már részletesen ki van fejtve a blogomban.

Új (nekünk új) autót vettünk, ugyancsak renault, de ez már Scenic és egyterű és imádjuk, elférünk benne.

Nyáron már megjártuk vele és Larával Velemet. Ez volt Lara első nyaralása és milyen messzire ment :) 400km

Asszem ennyi. De lehet, h van még, akkor pótolom

Átadom a stafétát Vera barátnőmnek és Zadrinak és Julibellának, ha még nem kapták meg.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na! Ez így már jobban hangzik mint a "Lara beteg" :)!

Globetrotter írta...

Draga eletem, ha nem vetted volna eszre mar abbahagytam a blogolast, de neked kulon leirom :-))) bar kalandos volt az elmult 7 ev ketsegtelen!
Ui: mai szuper hir, hogy meg van a szuper xmas ajandekod, eppen csak az nem volt rairva, hogy `Orsi ajandek 2007` :DD

sz_orsi írta...

verám eszembe jutott ;)
jaaaaaaaaaaaj mit kapooook?????????????????? én már nem bírom ki azt az 1 hónapot! nem baj, h nincs ráírva, a lényeg, h gondoltál rám.

Enikő írta...

Orsi, karácsonyig nem egy hónap van még! Több!!!!!! :D:D:D

sz_orsi írta...

besztercém! egy hónap múlva érkezik meg vera barátnőm dél-koreából. :)tisztában vagyok vele hogy mikor van karácsony! :D:D:D csak remélem hozzánk hamarabb eljut és akkor őt is a pocakját is és az ajándékot is végre megláthatom :) fog ez menni nyuszómuszó :)

Névtelen írta...

Orsi és mik a játékszabályok staféta ügyében?? Hány embernek kell majd továbbadni? vagy hogy van ez? :) S ha átadom, azaz továbbítom akkor pár nap múlva ér majd valami kellemes dolog??? :)))