CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 18., vasárnap

nemtom

Na, látjátok így jár az, aki nem ír rendszeresen. Most aztán azt sem tudom mi történt. És hogy mit is kéne leírnom. Igazából nincs semmi érdekes, elég átlagos napjaink voltak.
Szerdán voltunk színházban, anyukám meg felügyelt a csajomra. Nagyon jól esett a kikapcsolódás, a korábban említett depresszió most elszállt. A Zsuzsi kisasszony operettet néztük meg, amin könnyesre röhögtük magunkat. Nagyon vicces volt. És barátokkal voltunk, úgyhogy ez mégjobban emelte a fényét az estének.
Tegnap reflexológusnál voltunk, András is meg én is, meg még pár ismerős. Hűű de féltem. Akit érdekel, priviben leírom milyen volt, itt nem borzolom a kedélyeket :) Egyébként hatalmas élmény.
Larácskám tegnapra belázasodott. Nem tudom miért. Viszont már nem jön semmi, vagy csak alig a porszívóval. Remélem nem ment rá a fülére vagy az arcüregére. A kedve sem olyan jó és már két hete taknyos. Már jó lenne ha meggyógyulna, kikészül teljesen a porszívó látványától is. A lázkúp és a szájon át adott antibiotikumról amit tegnap kezdtem el, nem is beszélve.
Csetnagyi nagyon örülök a blogodnak, amint lesz ici-pici időm, beteszlek a kedvencek közé a blogba, és még jópárat, akik kimaradtak oldalról.
Komolyan semmire nem emlékszem. Mondjuk arra igen, hogy baromi jót skypeoltunk a csajokkal, aztán maradtunk hárman, ott durvult a téma. :) Folytatjuk :) Majd mesélek valamit Beszterce, Zadri!
Most megyek és inkább beleolvasok mindenki blogjába, hátha eszembe jut valami. A semmiről nem írok. puszi

8 megjegyzés:

Túró írta...

Pedig a semmi is érdekes ám,legalábbis úgy,ahogy Te írod:D Larának sok-sok gyógypuszi,remélem hamar kilábal ebből az izéből a drága! Szerintem mindenki örült volna a reflexológusos tapasztalatodnak,nekem nagyon teccett:D:D:D A negatív reklám is reklám!!:D:D:D Millió pusszantás Nektek(aztán szép legyen ám a Lara körme!!:D)

beja10 írta...

Gyógyulást nektek.Szegény Máténak is lassan egy hete megy a hasa nem tudom hogy mitől.Legyetek jók majd beszélünk puszi.

sz_orsi írta...

Túrókám nekem éppen hogy pozitív volt! :) Hisz hallottad... a fájdalomból nekem nem jutott :) addigra elfogyott... :D:D:D úh én csak reklámozni tudom! a körömvágáson túl vagyunk, bár megevett addig egy újságot én meg pár kiló ideget :D pusziiiiiii

sz_orsi írta...

Bea köszönjük. Remélem már nem sokáig tart. A gyerek már mindentől fél, ami ezzel kapcsolatos puszi

sz_orsi írta...

Gyógyuljatok meg ti is és aztán tali! addigra larának kicsik lesznek a ruhák :D

FRIDA írta...

szegény Lara..majd csak meggyógyíul,bár nem tudom,hogy mennyire jó,ha már a kedve sem olyan,mint rég.. :(
Puzsikákok nektek :*

Reni írta...

Reflexológus?Mit kell róla tudni?Érdekel!

Névtelen írta...

Engem is érdekel a reflexológiás élményed!! :) Titkos vagy tényleg csak nem akartad borzolni a kedélyeket? Szerintem borzold csak!:) Én kibírom!! :) És rettenetesen érdekel is! De ha mégis úgy találod, hogy nem annyira publikus szívesen veszem ha nekem megírod!! :) Cupp!