CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 28., szerda

hűha

Amikor az ember azt hiszi, hogy már nem lehet nehezebb, mindig bebizonyosodik, hogy DE! :)
Nem voltam elájulva attól, hogy a fölöttünk lévő szomszédnak több gyereke van a kelleténél és jóval hangosabbak, mint azt mi szeretnénk. De most az ő hangjuk már elenyésző. A fönti szomszéd ugyanis aki a sokgyerekes mellett vett lakást, felújít! Hurrá! Egész nap döngeti ki a falakat, mert hogy neki az nem kell oda, veri szét a fürdőt....
De ezzel biztos nem is lenne semmi bajom, ha csendben csinálná. De panel lévén zeng a ház! Az éjszakám mondjuk nem ezért sikerült szarra, de most leesett a tolerancia szintem, asszem a béka segge alá. Éjfélig Larát csak 4szer kellett elaltatnom, éjfél után kelt 1kor, majd 3kor, és ezt az ébredését már 5ig húzta, közben amikor leraktam volna felébredt. Nagyon kiakadtam és borzasztó türelmetlen lettem úgy öt előtt öt perccel. Ha felvettem rúgott, csípett, tolt el magától, ha magam mellé fektettem forgolódott, ha a kiságyába akkor meg ordított. András szintén nem tudott aludni, ettől aztán jó nagy káosz alakult ki a lakásban. És hogy tetézzem a mai nap fáradságát Laránál, magamról már nem is beszélve, 11.49perc van és a lányom ma még csak 11,5percet aludt. Hogy kell ennek a lánynak a pihenés? :) És hát ebből adódik, hogy a lányom nem nyűgös, nem sír és még véletlenül sem veri a fejemet a legkeményebb játékaival. :) Hajajjjj
Ja és még valami a végére! Túró köszönöm ;)

4 megjegyzés:

beja10 írta...

kitartás előbb utóbb felnőnek.Máté szerencsére mindig is aludt éjszaka így nem tudom milyen érzés.De szerintem a hejedbe én is ki lennék borulva.Jók legyetek pusszancs.

Túró írta...

Orsikám! de drága vagy!♥♥♥ De nincs mit köszönnöd kicsim! Fel a fejjel,lesznek még sokkal jobb éjszakáitok is,nem marad ez így! Pusszantás

Névtelen írta...

ÓÓóóó Te drága!! Hát ha valaki, akkor én igen, meg tudlak érteni, hogy milyen idegtépő amikor a panelban felújít a szomszéd (a jó anyját!). kb okt közepétől, odaköltözésem után egy jó héttel, egészen decemberig, talán karácsony előtt 2 nappal( nem túlzok!!) hagyta abba a szomszéd a kalapálást, döngetést, fúrást, és reggel 8-9-től, este 10(!!!)-ig nyomta a melót, sokszor hétvégén is(!!!), ez abban a lakásban amikor életemben először költöztem el otthonról, az akkori barátomhoz. A kapcsolat legboldogabb szakaszában költöztem oda, de akkor még nem tudtam, hogy ha nem újít fel a szomszéd akkor ez hosszabb idejű lett volna........ Volt úgy, hogy egész nap EGYEDÜL voltam otthon, este fél nyolcig, életem nagy veszteségeként élem meg azt a pár hónapot!!! Szóval: én ma már tudom, hogy ott hibáztam, hogy le kellett volna menjek hozzájuk, h kérdezzem meg: MIKOR fejezik be (kb.), így legalább fel tudtam volna készíteni magam arra, hogy lesz egy VÉGE is ennek a dolognak! Legrosszabb esetben költözzetek addig Anyukádékhoz, mert ez nagyon meg tudja viselni a lelket!!! Az egész napi zakatolás. Na jó ez egy tipp volt, de tudd, hogy nagyon nagyon megértelek ha az "idegeidre megy" a zaj!! .....:)

Reni írta...

Na mintha én írtam volna!A felettünk lakók is eléggé zajossak és a házban is mindig valaki felújít valamit,soha nincs csend...Éjszakáink most 2 napja megint kicsit jobbak,de még nem merem elkiabálni!