CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 30., péntek

Lemaradtam

Fagyosan hideg, szép napot mindenkinek! Képzeljétek mi történt. Tegnap előtti éjszakánk ramaty volt, 10kor elaludt, kelt 11kor, 12kor, fél2kor háromnegyed 6kor. És befejezte az éjszakát. Ha magam mellé tettem, akkor csak forgolódott. És tegnap lefektettem, elaludt. Egy óra múlva felsírt. Nem bírtam megnyugtatni a kiságyban és ezért kivettem. Hát a kiscsaj úgy forgolódott, mint én amikor iszonyatosan görcsöl a hasam. Ekkor megvilágosodtam. Valószínű az új tápszertől fáj a pocija. Kapott egy germicid-c-t hogy legalább a fájás elmúljon, más nem volt itthon. És végig aludta az éjszakát. Reggel korábban használt tápszert kapott, remélem nem lesz gondja. Visszatérünk hozzá.
Sütöttem! Isteni finom mézes kalács ízű, méz nélküli linzert. Ezt azért hangzik furcsán, mert minden fűszer benne volt, ami kell, de a mézre András allergiás, így ha nem akarom megölni, ki kell hagynom belőle ;) Rendes vagyok, mi? :)
Szóval elkészült a tészta, pihent eleget, majd Lara elalvása után, nekiálltam a sütésnek. 3nagyon nagy tepsi lett belőle. Az elsőt túl nagy lángon sikerült sütnöm, odaégett. A másik teljesen jó volt, másfél perc kellett volna neki, amikor is szólt Lara, hogy fáj valamije. Berohantam, süti a sütőben. A végeredmény: kuka. A harmadik tepsinél meg annyira elmotyogtam a szobában, hogy elfelejtettem. Ezért a három nagy tepsiből fél tepsi nagyon finom süti lett. Soha többé nem sütök! :( túró asszem ezt is beírhatod a biznicedbe! :)
Ma jön a sógornőm. Már nagyon várom. Aztán holnap buli....!!!!! Besztercém: puszi neked :D
Rohanok, csajom elaludt. Majd egyszercsak jelentkezem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szegénykém, ez télleg bosszúság!:( A mi éjszakáink is pocskékok... már 2 napja, Nektek a vibrucol segített fogzáskor??

szorsi írta...

Igen, segített sokat... de most hogy kapott annyi kúpot meg gyógyszert meg macerát, nem nagyon hagyja magát. a germicid c-t is vagy kétszer kilőtte :( van még homeopatás bogyó, amit fel kell oldani vízben, na az nem volt jó egyáltalán, de a dentinox és a viburcol igen! puszi nektek

FRIDA írta...

szegény orsim :( remélem hamarosan túl juttok ti is a nehéz éjszakákon :( Puszi nektek és rendes tőled,hogy gondoltál az én Andrisomra is :) Majd megbeszéljük szkájpon :*

Névtelen írta...

Sajnállak benneteket, hogy ilyen virgoncak az éjszakáitok! Lora este lefekszik, reggel 8-9-ig alszik, közben éjjel áthozom (ezen akadtatok ki a múltkor) de két korty víz és már húzza is tovább a lóbőrt. Mélyen. Álmában nagyokat kacag :D mi meg röhögünk az apjával, olyan édes!!!! Pici korában sem bandáztunk éjjel sokat. Volt olyan időszak mikor mellette aludtam a másik szobában, hogy apát ne zavarjuk, de azt sem éreztem veszélyesnek. Biztosan Ti is túl lesztek rajta hamar és csak a szép emlékek maradnak! :* Orsikám, remélem belehúúúúzol és majd mesélsz! Tsók!