CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 20., kedd

friss képek

Megjöttek a kééééépek!
Az első kép: Lara kapta azt a babát, ami az ölében van. És ez karattyol valamit. Nem vettem észre, hogy ilyen szivecskés "Try me" felirat van rajta. De most már Larán van :D Nyomkodtam, de csak nyögött :DApa munkába indult (volna)

"Na, akkor ez az amit nem kéne?" :) Ez az drágám! :)
"De anyaaaaa, ha egyszer nem érti meg, hogy fel kell öltöznie korán reggel, mert megfázik?!" Te sem értetted édesem! :)
"Kukk apa! Itt vagyunk!"
"Hát szééép jó reggelt!"
"Már megint reggel van"
"Nézz a szemembe patkány, ha hozzád beszélek!!!!!"
"Na, én ezt ugyan meg nem eszem!" :) (de megette) nyertem :D

9 megjegyzés:

Zadri írta...

Gyönyörűek vagytok, zabálnivaló ez a kis drága! Nagy ravasz, látszik a szemén! :D De azt azért nem hiszem el, hogy már megint egyre járt az agyunk, kb. akkor töltöttem én is fel a képeket az én blogomba, mikor te a tiédbe! :D Puszi!!!

Zadri írta...

Arról már nem is beszélek, hogy egy időben kommenteltünk!!!!!!!! Orsiiiiiiiiiiiiiiiiii :-o

szorsi írta...

:D:D:D:D te vagy a másik felem :)

szorsi írta...

jajj az orsolya én vagyok, mármint szorsi, de mér ez lett. ja, mert nem jelentkeztem be. na szóval így is lehet kommentelni :D de tudjátok, h ez is ééén vagyok

csetnagyi írta...

Orsikám! Csöpp lányod gyönyörűséges!♥♥♥ A kisérő szövegeiden meg vinnyogva röhögtem! Pusszantáááááááááááás

beja10 írta...

Szia Orsi szép a csöp lányod a ruhákat nem növitek ki de majd beszélünk.Majd egyszer elmondhatnád hogy kell képeket feltölteni mert nekem még nem jött össze.Puszi jók legyetek

beja10 írta...

Szia orsi siker�lt k�peket felraknom majd n�zd meg.puszi

Névtelen írta...

Nagyon édi-bédi a nagylányod !!!! :) És milyen szép már a frizurája!:)

Reni írta...

Nekem is nagyon tetszenek a képeket kísérő szövegek IS!