CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 19., hétfő

Megint nem bírtam magammal, hátteret választottam. Ismét eltűntek az adatok oldalról, de már annyira profi vagyok, hogy visszateszem semmi perc alatt.
A csapból is karácsony folyik. És nekem ez most tetszik. Nyilvánvaló, hogy itthon nem lesz nagy díszítés, hogy is lenne, hiszen Lara lerángatná, így a blogomat próbáltam ünnepi köntösbe öltöztetni. Remélem tetszik nektek is. Karácsonyig lehet, hogy még meg is unom, és akkor újra váltok. Na, majd meglátjuk.
Larám még kapja csütörtökig az antibiotikumot, remélem már hamarosan meggyógyul. Ma egészen nyűgös napja volt. :( Úgy sajnálom szegényt. Car lehet neki.
Apa jön haza éééééééééééééés végre Mekis kaját eszünk. Olyan régóta sóvárgok rá Ruby blogjából, hogy most végre meg is kapom.
Na, most rohanok, csak ezt leírtam. Puszi

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok-sok gyógypuszi Larának!!!! ♥♥

Névtelen írta...

Drága Orsi! Köszönöm, hogy megemlékeztél itt Rolikáról! Szép a rózsa! És a kislányod is csodaszéééép! Igen, öleld, puszild, szeretgesd, mert csak erre van szüksége! Amiért írok neked ide, az a macid. Hát komolyan mondom, teljesen elképdtem (jó értelemben, meghatódósan), hogy értem képes lennél megválni tőle?!?!?!?!?? Macikönyvemből 2 bejegyzéssel válaszolnék neked:
"A játék macik nélkülözhetetlenek, akár egy falat kenyér vagy egy korty víz."
"Soha nem tudsz igazán túllépni azon, hogy elveszett a macid."
Hogy elveszett-e vagy odaadtad volna, nem lényeg. Az a maci éppúgy hozzátok készült, nektek született, mint Lara, a kislányod!
De végtelenül aranyos vagy, hogy ez jutott eszedbe, köszönöm szépen!!!!!!
Szeretettel: Tündi

Globetrotter írta...

Jajj, hat ez gyonyoru. nekem is kell ilyen. most teljesen rahangoltal a karacsonyra engem is. jov. penteken repulok haza hozzatok, akar a kisangyal ;)

csetnagyi írta...

Orsikám nagyon szép lett az új blogod! SOS!! Ki tudnád szedni a kommentelőmből a betűazonosítót vagy mifenét? A Karácsony engem is megszédít évről évre,imádom az összes giccses,feltűnő külsőségével együtt! Millió cupp Nektek