CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 24., vasárnap

BULIIIIIII

Lara mindjárt 5 hónapos. Úgy éreztem, hogy most jött el az idő, hogy szükségem van kikapcsolódásra. Döntöttem, bulizni megyek. A motoros barátaink szerveztek egy bulit, ahová meghívtak néhány Harley-s havert. A Tiszaligetben volt, a lakodalmunk helyszíne mellett. Olyan jó volt nosztalgiázni. Szóval elmentünk. Anyához leadtam a gyerkőcöt. Nem tudom még hogy érezte magát és hogyan viselkedett, ugyanis hajnali 1óra körül lehet most. Talán nem hívom fel anyáékat. :D
Nagyon jól éreztem magam, sokat táncoltam, még többet nevettem és finom koktélokat ittam! Azt hiszem felfrissültem, már nagyon hiányzott. Bár most kifejezetten kiütött a pia, elszoktam tőle. ;) Elég hamar hazajöttem, apa még ott maradt, de jön ő is nemsokára. Nekem ennyi elég volt, holnap nem tudok egész nap a gyerekre felügyelni ha fáradt vagyok. Úgyhogy most le is fekszem alukálni.

Köszönöm anyucimnak és apucimnak, hogy vigyáztak Larára ma!

1 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Hat kijart neked az biztos :) Orulok, hogy jol erezted magad es finom koktelokat is szurcsoltel ;)