CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 29., péntek

Kocsi, szék





Megvettük, Ő az!!! Nagyon kafin néz ki szerintem, pont olyan, amilyennek megálmodtam. Sportkocsi levehető lábzsákkal, de ugyanakkor stabilabb, mint az esernyőre csukható. És vettünk egy etetőszéket is. Zöld és egy kisbéka kukkant ki Lara hátamögül. Mikor tegnap belepróbáltuk őt a boltban, olyan édesen mosolygott. Láttam rajta, hogy jól érzi magát. A babakocsiba is bekötöttem, kipróbálás végett. Meg kell állapítanom, hogy egy nagyon nyugodt kisbabám van. Nagyon élvezi a törpe a széket, de még mindig nem eszünk a legtisztábban. A lényeg, hogy ki már nem rúgja a kaját a kezemből. De hogy tanítsam meg arra, hogy ne a kanálba nyúljon először. :) Egyébként amikor sikerül tisztán a szájába tenni a gyümit a kanállal, még le sem nyeli, már bedugja a kezecskéjét a szájába, majd kiveszi és összekeni vele az első útjába eső valamit. A bébihordót és etetőszéket mosnom kellett, mert ragadt megint! :) Továbbra is esszük a gyümölcsöt, a főzeléket.

Hihetetlen kis manó a lányom. Tegnap egy plüss zsiráffal szórakoztattam, illetve csak próbáltam megijeszteni, mert csuklott, de akkora kacagásba tört ki, hogy rögtön tovább folytattam a játékot. Annyira emberi hang volt ez a nevetés. Én meg sírtam a röhögéstől. Na, meg a meghatódástól is. :)

Most 3 pocakos barátnőmért is izgulok, akik annyira egyszerre vannak kiírva, hogy csuda. Nem is tudom melyiknek fog hamarabb jönni. Remélem, hogy a front nem kavar be, bár lehet egy kis esély rá. Úgy irígykedem rájuk. Emlékszem, mikor én jártam abban az időben, mint ők olyan sok kérdés volt bennem. Annyira izgatott voltam, és annyira fáradt! :D Aztán hogy 30.hetesen voltam kórházban onnantól ugye szigorú pihenő volt. Na, az elég rossz volt. Még fodrászhoz is csak kísérettel mehettem az óriási szél miatt ami januárban volt. És aztán csak megszületett a manó. És már 5hónapos lesz mindjárt (3-án). Hihetetlenül eltelt ez a néhány hónap és annyira sokat fejlődött, okosodott. Beszélget és most a legújabb amit csinál a "phü"szó ismétlése, aminek aztán az a végeredménye, hogy kaja közben az összes kijön a szájából. És már véleményt is nyílvánít. Jó, ezt nyílván csak mi beszéljük bele, de a kedvenc szomszédasszonyom rögtön alvás után akart vele játszani, erre Lara kinyújtotta a nyelvét. És sikerült még némi gargalizáló hangot is kiadni. Jelezvén, hogy ő még bizony álmos.
Sajnos még mindig nem sikerül hasunkról a hátunkra fordulni, azután, hogy kétszer csinálta hetekkel ezelőtt, már nem csinálja. Így azt játszuk még mindig, hogy visszafordítjuk. Már teljes mértékben kihasználja a kiságy adta teret és forgolódik. A legnagyobb baj, hogy a rácsok közé dugja a lábát és belecsúszik. De nem kicsit, egészen combtőig! Na akkor van hatalmas elkeseredés és anya rohan! :) Mert ugye annyira még nem vagyunk ügyesek, hogy magunktól kivegyük. :)
Most várom Bajak barátnőmet, végre meglátogat engem és Rita barátnőm szavaival élve a majdnem iskoláskorú lányomat!
Jaaaj, nem is meséltem, pedig nagyon jó volt! Tegnap kezdődött a Tiszavirág fesztivál szolnokon. Rita barátnőm megszerezte második diplomáját és megbeszéltük, hogy kimegyünk iszunk rá egy pohár bort. És oooolllyaan jól esett, hogy csuda! Rosé-t ittunk, nagyon fini volt. Aztán apával hazasétáltunk. A lánykám alig akart elaludni. Nem is tudom talán 10óra lehetett már, mikor végre beájult. De ezt kiegyenlítve reggel 8ig aludt. Szinte el is felejtettem, hogy van gyerekem. Amíg aztán nem kukorékolt a kisszobában, hogy márpedig ő éhes.
Panna nagyon örülök, hogy újra van neted, akkor mostmár sűrűbben tudunk dumálni!

Most hirtelen ennyi. Szép napot, puszika

0 megjegyzés: