CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 27., szerda

Semmi különös

Az elmúlt napokban azért nem írtam, mert nem történt semmi. De Panna felhívott és azt mondta, hogy a lelkes olvasókat az is érdekli ha nem történik semmi.
Lara már hétfő óta főzeléket kap. Illetve kóstol, de nem aratok túl nagy sikert a főztömmel. Aztán ma gondoltam egyet, a répa és a burgonya kiváló alapanyag a kajcsihoz. Az volt! Mindaddig amíg el nem főtt róla a víz és bele nem égett az egész a lábasba. Így hát megmenekült a főztömtől. Elővettem a boltban vásárolt HIPP-es kaját és abból adtam neki. Na ez aztán ízlett! :)
Reggel 3/4 8kor már a bankban voltam és végre visszakaptam a kártyámat! Szerencsére nem ugyanahhoz a csajhoz kerültem, akinél a múltkor szarakodtam.
Ma voltunk babakocsit nézni. Találtam két nagyon jót is. Mindkettő sportkocsi, de fele akkorák mint a mostani és nagyon könnyű mindkettő. Nagyon nehezen közlekedek ezzel a Bergonnal. Sajnálom, hogy nem tudtam előbb milyen. De az ember csak akkor tapasztalja meg, ha használja. Már cseréltek kereket is a kocsimon. Még jó hogy garanciás. Szóval erősen gondolkodom az eladáson. Ha valakit érdekel, akkor szóljatok már neki. Köszi
A másik egy etetőszék. Az atyaúristen is almás-barackos-banános-sütőtökös ha az én lányom eszik. Most akciózták le a helyi boltban a dönthető hátút. Ami azért nagyon jó, mert akkor is lehet használni, ha a baba még nem tud ülni. Plusz ha beleültetem csak úgy oda tudom tolni közénk. Hogy érezze a vacsora feeling-jét. :)
Ezek a nagyszabású tervek, amikhez természetesen pénz kell, de majd megoldódik minden. Lehet, hogy kérek kölcsön vagy előre karácsonyra! Bár ha összeadnánk hogy hány dolgot kaptam meg hamarabb, már rég meghalnék még mindig tartana karácsonyokra! :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretném a figyelmetekbe ajánlani nemrég megnyílt bababoltunkat: http://www.enikobababolt.hu

Névtelen írta...

Szeretném a figyelmetekbe ajánlani nemrég megnyílt bababoltunkat: http://www.enikobababolt.hu