CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 7., csütörtök

Nyűgös napok


Bocsi mindenkitől, aki naprakész infókat várt tőlem, ez most elmaradt. Elég nehéz napokat élünk. A baba nyűgös, sír, fájt a hasa, a foga vagy mittomén. :( De ha nem alszik, szinte minden alkalommal kiabál. Ami egy ideig úgy tűnik, hogy beszélget és milyen kedves is, de nem azt teszi. Reklamál, és egy idő után sír. De elég keservesen. Szóval egyáltalán nem tudom, hogy a frontra fogjam vagy a tejre, a sütőtökre, vagy mire. De ez már a harmadik nap. Nem sokat alszik, az éjszakai lefekvéseket is most kitolta, remélem csak erre a pár napra. Mert már nem nagyon tudom elviselni ha sokat sír meg hangoskodik. Sajnos idegesít. Ez a hangfrekvencia átlépte az ingerküszöböm. Szóval ha lenne két nap csend, máris regenerálódnék. Csak reménykedhetem. Most a nyűgös időszaka miatt felfüggesztettem a gyümölcs adását. Megvárom még elcsendesül és akkor újra kezdem. Ki kell szűrni mindenféle lehetőséget.
Besztercém megkaptam a kommentedet, annyira jót nevettem rajta, nagyon feldobott! :) Már kellett is! :)
Na, a lakás átrendezési mizéria beindul. A lényege, hogy a gyerkőc kap külön szobát, lesz végre kialakított étkezőnk és minden szép lesz. Vettünk is már étkezőasztalt, anyáéktól elhozunk székeket. Ez így a legolcsóbb. :) Nekik úgysem kell remélem. :) Na, majd ha elkészül teszek fel fotókat. Bár mivel nem tudjátok milyen volt előtte... :)
Azt hiszem mára ennyi, lassan keltem a családom és fürdetünk. Mert aztán túl sokáig alszik a gyerkőc és akkor mi lesz éjjel...? :)
puszi nektek

0 megjegyzés: