CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 17., vasárnap

Tápszer

Iszonyatos meleg volt a hétvégén is. Ezért úgy gondoltuk, hogy beruházunk egy klímára. Larám is elég nehezen bírta a harmincakárhány fokot. Mivel nem szeretnénk sokáig ebben a lakásban lakni, logikusabbnak tűnt mobilklímát venni. Olcsóbb is mint a beszerelhető, plusz még magunkkal is tudjuk vinni akár. Hazahoztuk, beüzemeltünk és nagyon jó mostmár a levegő a lakásban. Larát este letettem hanyatt a kiságyába. Majd kis idő elteltével sírást hallottam. Bementem, hát láttam hogy hason fekszik. Megfordítottam. Kis idő múlva szintén sírás. Megint hason, így megint visszafordítottam. És ezt játszottuk még el nem aludt :)
Ja, elfogyott a tejcsi. Úgyhogy elkezdtük a tápszert. Tegnap este kapott először. Nem ízlett neki, nem volt hajlandó megenni, úgyhogy egy kis cukrot kevertem bele. Na, így már egyből jobban kellett. A ma reggeli tápiban viszont már nem volt cukor és úgy itta a drágám. És ma újra elkezdtük a gyümit. Banánt kapott és almát. Mindkettő elég érett volt, szóval édes. Nagyon ízlett a kis drágámnak, ha tehette volna, megevett volna egy egész tállal. De egyszerre csak két kanálkával kap. Újra vissza kell szoknia a gyümihez.
Végeztünk a lakásátrendezéssel. Nekem nagyon tetszik és végre le tudunk már ülni az asztalhoz, nem kell a kanapén enni. Nagy jól néz ki! :)
Nagyon elfáradtam, elmegyek lefeküdni. Larám már úgyis alszik. Apa meg még egy tál meggyel küzd. :)

Jó éjt mindenkinek

0 megjegyzés: