CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 8., péntek

Kaki kommandó

Ma nagyon jól aludt a kis drágám, negyed 7kor etettem csak. Evés után letettem és visszaaludt.
Elmesélem nektek a tegnap esti kaki-kommandó munkáját. 8kor elaludt a baba és betettem az ágyába. Na, ott megint kipattant a szeme, de láttam, hogy csak átmeneti a dolog, ebből szunya lesz. Bementem hozzá kicsit később és már aludt. Nagyon elfáradhatott a napon. :) Odahajoltam, hogy megpusziljam és éreztem valami szagot. Na, elindult a tanakodás itthon, hogy mi legyen. Ha nagyon kakis, ki kell cserélni. Ha kicsit kakis, elvileg alhat tovább, hisz ha éjszaka bekakil akkor is tovább alszik. De ha nagyon kakis bántani fogja a fenekét. De ha felkapcsolom a villanyt és tisztába teszem, akkor felébred és megint nehezen tud elaludni. A nagyszobában ez körülbelül 10perces tárgyalást igényelt, amikor is bomba ötletem támadt. Van elemlámpánk!!!!! Bementünk tehát a kisszobába, Lara már hason aludt. A hátul gombolós (igen praktikátlan) pizsamáját szétgomboltam, majd bekukkantottunk. Apa világított én néztem. Szerintem csak pukival jött egy kis csík, apa szerint ez sok. Na, kimentünk és újra tárgyalásba kezdtünk. Sok vagy nem sok csak rosszul láttuk??? Megállapodtunk abban, hogy elég ahhoz, hogy éjszaka felkelhessen és a lelkiismeretünk sem nyugodott volna. Ezért bementünk és én hanyatt fordítottam. Nem kellett volna, mert a ruha mint mondtam, hátul gombolós így hanyatt fekve elég nehéz kigombolni. De ment! És sikerült! :) Kihúztam a két lábát, és óriási csittegések meg susogások között végre kicseréltem elemlámpa fénye mellett a kiságyban a pelust. Amit utána láttam.........a pelus enyhén volt színes, semmiféle kaki nem volt....:( Nem baj, nevettünk egy jót, Larát hasra fordítottam és aludt reggelig tiszta pelusban. Ez megint egy olyan sztori amit ketten csináltunk és ha el is felejtenénk az évek során, itt le van írva! Majd visszaolvasunk!


Ilyen vidám, szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

Panna. írta...

Ehez az éjszakai kaki kommandóhoz hasonlóm nekem is volt,de veled ellentétben én nem vettem ki,hiszen jobban féltem,hogy nem fog tudni visszaaludni Panna,mint az hogy zavarni fogja a kaki....
Egyébként szakemberek mondták(könyvekben..itt-ottt) hogy a pici babákat még nem zavarja a kaki,majd csak ha már szilárdabb kajákat is esznek,hiszen akkor a kaki állaga is más lesz.....na az már gáz lesz,ha ez a szitu megismétlődik,mert akkor tuti fel fog kelni a kényelmetlenségre :(
Csak ennyi :D