CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 1., péntek

Megfázás2

Írok nektek arról, hogy miként érzem magam. Nem túl jól, bár semmim nem fáj, csak be van dugulva az orrom. Az éjszakát teljesen átaludtam, csak nyitott szájjal, így reggelre azt hittem, hogy beton van belül, semmi nedvességet nem éreztem. :))) De apa gyorsan hozott nekem teát és már meg is oldódott. 5kor jött apa szólni, hogy bébike emelgeti a fejét, nagyon valószínű hogy éhes. Felkeltem, megetettem, András meg készülődött, mert ma sokkal hamarabb ment dolgozni. :( A kanapé isteni volt, leszámítva, hogy kicsi. :) De mióta egyedül maradtam Larával olyan rossz, mert látom rajta, hogy furcsálja miért úgy játszom vele, hogy el van takarva a szám, vagy épp az ágy másik oldalán ülök. :( A szívem szakad meg, de nem akarom, hogy megbetegedjen. Remélem hogy délutánra megoldódik egy kicsit. Apa hazaszaladt a munkából, hozott nekem meggyet meg almát meg paprikát, csupa vitamin bombát! És ami a legjobb, hogy ma reszelek egy kis almát és a levét megkóstoltatom Larával. Kíváncsi vagyok mit szól hozzá, mindenképpen megírom! :) Na, most megyek, megpróbálok kicsit ledőlni, míg Larám kidőlt! :D:D:D

puszi nektek és köszönöm a jókívánságokat! Ja és Monnak nagy drukk

1 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Meggyet??ahhh mióta nem ettem meggyet-most én is úgy megkívántam...remélem jót tett és újra egészséges vagy már.

Visszafelé haladok az olvasásban így nem tudom még a végkimenetelt ;)