CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 19., kedd

Fecskék

Lánykám megőrül a banán-alma kombinációért. Persze csak azért, mert az alma is igen csak megérett és a banán is túl édes. Olyan aranyosan cuppog rajta.... És nem köpi ki. Annyira édes. A gyümit délelőtt kapja, hogy legyen ideje megemészteni a pocakjának. Ezért ha majd apa egyszer itthon lesz délelőtt, majd levideozom ahogyan termeli be a kajcsit. :) Ma még tuti ugyanezt kapja, aztán keverek egy új koktélt neki. Ebben most barack lesz.
Mivel teljesen tápszeres életmódon élünk, a K-vitamint nem adom már neki. De nagyon nem is sír érte! :))
Tegnap teljesen kiakadtam. Van egy vezeték az erkélyünkön és fogalmam sincs mi van benne. Mondjuk gondolom hogy áram. Na, ezen a fecskék kb 3napja cseverésznek. De annyira idegesítenek, hogy nagyon! Tiszta szar az egész erkély. Ráadásul nem is használjuk, soha ki se megyünk, de már most kijárhatok takarítani. Először azt hittem csak azért vannak itt, mert olyan jó himbálózni azon a vezetéken. Ma reggel megláttam, hogy nem!!!! BEKÖLTÖZTEK! Meg vagyok áldva az albérlőkkel! :) Szóltam is nagypapámnak, hogyha hozza délben az ebédet mindenképp készüljön arra, hogy fecske fészket kell eltakarítani, mielőtt még beleköltik a tojásokat. András azt mondta, hogy ne bántsam, szedjük le egészben és tegyük a parkba sértetlenül. Erre megkérdeztem: "Kicsim, szerinted elviszik máshová és fölrakják ott?" Annyira aranyos volt, ahogy aggódott a fecskék sorsa miatt. De tényleg nem tudom mire gondolt! :)
Talán a meleg miatt, de elég ingerült vagyok mostanában. Soha nem idegesítettek a madarak. És most igen. Meg a fölöttünk lévő 6gyerekes egyedülálló anyuka. Nem értem, hogy fél 11-kor éjjel miért kell a kisgyereknek, aki 3éves még rohangálni. Miért kell csapkodni éjjel a budi ajtót és miért kell kiállni az erkélyre és kiabálni. Nekem vannak túl nagy elvárásaim vagy ők nem tudják, hogy azzal hogy beköltöztek egy társasházba, bizonyos együttélési szabálynak kell eleget tenni. És egyáltalán nem érdekel, hogy nehéz 6 gyerekkel, bár le a kalappal, én nem bírnám! Ő albérlő, én kemény pénzeket fizettem egy saját lakásért. És nem élhetek nyugodtan? Ez állandóan visszatérő probléma, de legalább az alkoholista szomszédok már elköltöztek mellőlünk. Hátha szerencsénk lesz és ezek is letaposnak.

0 megjegyzés: