CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 14., csütörtök

Hűtő


A mai reggelem pompásan indult. Larám fél 6kor kelt, megetettem és visszatettem a kiságyába. Elaludt. :) Ezt kihasználva nekikezdtem a hűtő és fagyasztó leolvasztásának és kitakarításának. El nem tudom mondani, hogy miket találtam benne! :) De mostmár szép és tiszta. De még mindig valami nem az igazi. Hiába tettem bele olyan gömböt, még mindig szaga van. Segítsetek már, hogy lehet a kaja szagot kiűzni. Még nem volt ilyen. :(
És ha már így belejöttem a dologba, rendberakom a lakás többi részét is, amíg törpicúr alszik. Szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Ecetes/citromos vízzel való kitörlése a hűtőnek. Talán egy kettévágott narancs kardamonnal meghintve is segít - legalábbis a lakásban csuda jó illatot csinál.
Ha szép és jó illatú lett, akkor a képeslap, amit nektek küldtem is tovább javítja a hütő körüli közérzetet, ha felteszed azt rá :D