CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 3., vasárnap

Kóstoló

Megint jelentkezem egy kicsit. Még nem vagyok 100%-ig jól, de úgy néz ki, hogy megmaradok. ;)

Tegnapelőtt, tegnap Lara már kapott almát. Na, nem volt úgy oda érte. Szerintem kicsit savanyú volt neki, de az arcát elnézve nem kicsit. :D Én meg csak nevetni tudtam rajta, olyan aranyos volt. :) Ma úgy gondoltam, előveszek egy kevésbé savanyú gyümölcsöt, a barackot. Na, ezek a mostani gyümik még olyan rosszak, savanyú, éretlen, szóval nem jó. Ezért kevertem hozzá pici banánt, hogy majd megédesíti. Nem nagyon jött be neki ez az íz, elvégre is nem az anyatej jól megszokott ízét kapta. :) Gondolom majd megváltozik és szeretni fogja, addig én eszem kitartóan a meghagyott gyümi maradékokat! :) Így legalább én is hozzájutok egy kis vitaminhoz. A fogacskánk növése úgy néz ki megállt. :( Nem akarnak kibújni még.
Ma jönnek hozzánk András szülei, utána megyek motorozni, egy naggggggyon kiráááály motoron, mindenképp teszek fel képet, mert soha többet nem fogok ülni ezen a 4milliós csodán. Még jó hogy nem a miénk! ;)
Szóval a lényeg, hogy nem hiszem hogy leszek skype-on vagy msn-en, de holnap megpróbálok.

puszi mindenkinek, szép napot

1 megjegyzés:

Beszterce írta...

Szervusz Drága! Ne hari rám, de megint vacak napokat élek. Semmihez nincs kedvem és örülök, ha Lorát ellátom... Az első ízekről annyit, hogy én is ilyen 'savanyú' ízekkel kezdtem, de mára tudom, hogy a sütőtök a tökéletes kezdés! Tele vitaminnal és az íze is 'bejövős' a babáknak! Örülök, hogy már jobban vagy! Én ha náthás voltam Lora sosem kapta el amíg anyatejet kapott! Remélem Lara is megúszta! Ja! ÉS még valami! Úúúútálom, hogy állandóan regisztrálnom kell ha kommentet akarok írni! :((((( De azé ceretlek ám! :))))) Puszaaa