CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 5., kedd

kedd, szuri

Örömmel vettem, hogy sokaknak tetszik a zene a blogomban. Igyekszem majd váltogatni, hogy ne legyen uncsi!
Ma is túl vagyunk egy sütőtök kóstin. Felöntöttem egy kis almalével. És most nem köpte ki. Sőt ízlelgette is! Nagy sikert mondjuk nem arathattam, mert nem mondta hogy kér még! :))))) Na, de most komolyan. Szerintem ízlett neki. Panna hívott telefonon, épp akkor kanalaztam be a gyerek sütőtökjét. Az első néhány kanállal nem volt gond, de nekem is elég volt annyi! :) Panna remélem meg tudtad venni amit kerestél!
Megyünk ma a 4hós oltásra. Remélem ma is olyan ügyesen fog viselkedni, mint eddig.
Jaj, a reggelt még nem is meséltem. A vihar miatt apa teljesen elsötétített a kisszobában, ahol most ugye együtt alszanak, a betegségem miatt. És a lánykám ahogy szokott, kelt fél6kor. Felkeltem megetettem, és hogy ne legyek a közelében sokat, nehogy elkapja, visszatettem a kiságyba. De olyan sötét volt a szobában, hogy szerintem azt hitte éjszaka van. Visszaaludt és 9kor kelt fel megint. Ma megpróbálok besötétíteni, és holnap kiderül, hogy véletlen-e, vagy tényleg alszik! :)
Eltoltam az asztalt a szoba közepéről, leterítettem egy plédet, rá egy takarót és rá mégegyet. Egy csomó játékot hordtam oda és a nagy kupac közepére még befért a lányom is. Nagyon élvezte az új helyzetet, van mit felmérnie. Csupa újdonság neki ott. Aztán elkezdett nyűglődni, azt hittem megunta. Mint utóbb kiderült nagyon elfáradt és aludni akart. Szóval irány a kiságy, pici innivaló és már szunya is volt. De kb 1 óra múlva kelni kell, mert vár minket a doktornéni. Készülök egy kis lakás átalakításra, nem tudom, hogy végül kivitelezhető lesz-e, de majd meglátjuk. Apa ma este 8ig dolgozik, nem tudom meg tudjuk-e beszélni. Ha ma nem is, holnap mindenképp. :) Majd tudósítok! :)

Megjöttünk az oltásból. Nagyon ügyes volt, nem sírt, pedig az első két szurinál nagyon! :) Biztos ez már kutyafüle volt a fülbevaló után. Illetve nem teljesen igaz, mert megkapta a szurit, már a tű el is lett téve, és ő akkor kezdett volna el sírni. Végülis eszébe jutott, hogy neki most sírnia kell, mert szurit kapott. De annyira futotta csak, hogy nyögött és ennyi. Nagyon büszke vagyok rá! Most az elalvással küzködik, én meg az éhséggel. Még nem ettem ma normális kaját. Talán mostmár nekiállok én is foglalkozni magammal. Csak aludjon el a bébi.

Na, puszi mindenkinek

1 megjegyzés:

Beszterce írta...

Hát nagyon ügyi ez a pici lány, hogy csak nyögött! Bezzeg az én lányom úgy nyomja 1-1 szuri alkalmával, hogy a környéken kipusztulnak még a süketek is! Orsikám! Azt tudod, hogy lassan elindul a lányod bele a nagyvilágba és akkor jajj lesz Neked? :))) Még 1-2 hónap amíg elvan egy pokrócon, oszt hali! Mindenhova gyorsabban fog elérni mint Te! Ráadásul még el sem fog fáradni! Legalábbis nem akkor amikor Te azt szeretnéd! Dehát gondolom már alig várod, hogy többet tudjon kezdeni magával mint most, mert ennél csak jobb lehet... hát hidd ezt drága! Én is ezt hittem! Ó a boldog tudatlanság! :))) Most azon rimánkodom, hogy csak egy picit maradjon meg CSENDBEN A FENEKÉN! :)))) Dehát régmúlt szép idők, hova tűntetek? :))) Hozzáteszem, hogy nincs annál szebb és jobb érzés egy anáynak, hogy látja a picijét fejlődni, jönni-menni, dumálni, magyarázni, elérendő célokért kampányolni... és este végre látni ahogy elalszik... jó esetben előtted és nem utánad! :))) Puszillak Drága! Jó éjt (ha még ma olvasod)! Egyántalán olvasod? Érdekel, hogy miket zagyválok Neked vagy inkább fogjam be?