CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. június 20., szerda

Meleg

Tegnap este lánykám vacsora nélkül feküdt le aludni. Biztos voltam benne, hogy ebből ébredés lett. Fürdés után nem kért semmit csak vizet és már durmolt is. De számítottam rá, így nem is aludtam olyan mélyen, nehogy túl rosszul essen a kelés. Nem kelt. Reggel 6ig nem. Tehát 12 órát nem evett a kislány. Az éjszaka kicsit rosszul folytatódott. A lakás átrendezése miatt rengeteg dolog előkerült, amiről eddig nem is tudtam, vagy elfelejtettem már. Találtam is egy számológéppel naptárral és ébresztővel egybekötött manager calculator szerűséget. Mivel nem olvastuk el a használati utasítást, így csak azt nyomkodtuk, amiről tudtuk, hogy nem csinálunk nagy bajt. Na András végülis azt mondta, hogy neki nem kell, dobjuk ki. Jó. De valamit mégis sikerült megbütykölni, ugyanis éjfélkor elkezdett veszett módon alarm-olni. Hiába nyomtam bármit, pillanatnyilag elhallgatott, aztán folytatta. Eszeméletlen rossz hangja van, fülsiketítő. András berágott, hisz éjfélkor nem szeret az ember ilyenre ébredni és mindenáron szét akarta szedni. Lara közben megijedt a hangtól és elkezdett sírni. Na, gondoltam akkor itt annyi az alvásnak. De tévedtem. Bementem megnyugtatni, hát aludt és alvás közben sírt. Szegényem. A calculator vége az lett, hogy apa a körömvágó ollóval bontotta ketté. És végre elhallgatott! :) Aludhattunk tovább.
Az iszonyatos meleg ma rám is hatott. Nem is akárhogy! Mivel kolleganőm elutazik, bementem a céghez és átvettem tőle néhány fontos infót. Lara egyáltalán nem aludt reggel, így elindultunk az etetést követően. Gyorsan összepakoltam, forraltam vizet a tápszernek, azt betettem egy üvegbe, a port egy kis avent-es pohárba és irány a város bébihordóval babakocsival és ezt mind bepakoltam az autóba. Rájöttem még lent, hogy nem is tettem el a tápszer kiskanalát. Larát ráhagytam a szomszédasszonyomra és felszaladtam érte. Igen ám, de elérve célomhoz, rájöttem, hogy a vizet el sem hoztam. Beszaladtam egy boltba és vettem babavizet, ami nem igényel forralást. Megbeszéltünk mindent Zsuzsival, mikor is elindultam haza. A pénzt persze elfelejtettem hazahozni, ami nekem járt. Így értem haza. Abban a tudatban, hogy ma már mást nem felejthetek el. De igen! Hazahozni a tápszeres kanalat. Hirtelen elkapott a pánik, mert ez az első tápszerünk és még nem volt kanalam. Eszembe jutott, hogy alig 20 perce mesélte a szomszédasszony, hogy ő az összes tápszeres kanálkát elrakta anno. Gyorsan fel is hívtam, hogy segítsen, mert balf..z vagyok. Na, összegezvén a mai napot, csak az sikerült aminek nem kezdtem neki. :)
Remélem holnap minden jobb és vidámabb lesz.
Jó éjt mindenkinek

0 megjegyzés: