CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 31., csütörtök

Megfázás

Sajnos lebetegedtem. Megfáztam, fáj a torkom és folyik a nózim. Ezért külön kell aludnom a szeretteimtől. Ennek nagyon nem örülök. Ma reggel keltem arra, hogy valami nem stimmel. Aztán elkezdett iszonyatosan fájni a fejem. Úgyhogy Larát összecsomagoltam és elvittem sétálni, minél kevesebb időt legyünk összezárva. Na, fél 3kor már hazafele tartottunk, mikor anya telefonált, hogy a ház előtt van és hozott valamit még munka előtt. Nagyon megörültem, mert addigra már nagyon nem éreztem jól magam. Felmentünk, és lefektetett, Larát megetette és elaltatta, valamint felügyelt ránk. :) Szegénykém még dolgozni sem ment, miattam. Nagyon hálás vagyok neki, jót tett a kis alvás. Legalább a fejfájás elmúlt. Mikor felkeltem úgy éreztem, mintha kb 1 éve aludnék folyamatosan, olyan kába voltam. A lényeg, hogy most a kanapén alszom, apa meg a kiscsajjal a hálóban. Remélem holnapra jobban leszek, és nem fertőzöm meg a kislányt.

Jobb éjszakát mindenkinek

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást!!!

Panna. írta...

Remélem már sokkal jobban vagy :)
Csak akartam,hogy tudd:sokat sokat gondolok rád és szeretném,ha mihamarabb kilábalnál eből a fránya náthából,mert ez neked is és nekünk is sokkal jobb lenne :)
Szeretném,ha újra jó kedved lenne és persze jönnél huléskedni !!! Szia és puszi neked(persze csak virtuálisan,mert elkapom a bacidat és Pannám is megfertőződhet :D)
:-*

Globetrotter írta...

Igyal ginzeng teat, meggyogyit :)

sz_orsi írta...

Aranyosak vagytok, már csak ezért is igyekszem meggyógyulni! Pannám nem fertőzném meg soha pöttöm Pannát! :)
Verám, megyek és beszerzek egyet a rossmannba, az van legközelebb, remélem az is jó. Bár ha véletlenül erre járnátok hozhatnátok igazit!!! már mindent megittam amit múltkor hoztál! puszi mindenkinek