CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 17., csütörtök

A kezdet


2007. május 17.

Ma úgy döntöttem elkezdek blogot írni. Nem biztos, hogy mindennap fogom bővíteni, hisz nem történik olyan sok minden velem, de megpróbálom, aztán hátha. Remélem unalmas sem leszek a számodra.

Köszönöm, hogy olvasol!

Egy kicsit akkor rólam. 2004. szeptember 11-én mentem férjhez a főiskolai szerelmemhez. Majd Szolnokra költöztünk, ahol a férjem, mint rendőr dolgozik. Én digitális nyomdában dolgozom, ami családi vállalkozás. www.fotogruppe.hu

Jelenleg kislányommal vagyok itthon, aki 2007. február 3-án született. Szekerka Lara Sára a neve.


Blogomban leginkább az anyaságról és a baba mindennapjairól fogok írni. És egy kicsit magamról is! :)
Ugyan 9+3 hónapot kihagytam, de igyekszem bepótolni

1 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Szia draga,
nagyon tetszik a blogod! Klassz a szine is, dinamikus es tele szebbnel-szebb kepekkel :D