CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 26., szombat

Péntek-szombat

Tegnap nem volt egy jó napom, igazából nem találtam a helyem, nem is volt semmihez sem kedvem. Majd fogtam a gyerkőcöt és kimentünk anyához a kertesházba. Ott mégiscsak más a helyzet. Amíg kint voltunk gondoltam, hogy otthagyom a csajszit és én hazajövök kitakarítani. Egyedül mégiscsak jobban megy, nem hiányzom senkinek mert Lara alszik a mamánál. Apának bent kellett maradnia dolgozni. Hajnali 1-kor jött haza. De reggel 8-ra (szombaton!) már mennie is kellett vissza. Talán ezért sem érzem magam túl jól. Lara a mai délelőttöt végignyűglődte! Reggel volt egy órás dolgom, ezért megkértem a szomszédasszonyt, jöjjön már át és vigyázzon egy kicsit a lányra. Hazajöttem és elaltattam. Azt hittem majd lesz annyi időm, hogy a mindennapos teendők mellett még az extrább dolgokat is megcsináljam. Tévedtem, Lara egészen idáig 1,5 órát aludt összesen (13:35). Ez nagyon kevés. Nagyon nyugtalan, talán a meleg miatt. Pedig már strandoltunk is a kiskádban! Mikor kivettem sírt, talán azért mert nem voltam hajlandó vizipisztolyt venni neki a trafikban! ;)
Apa még mindig üldözi a bűnözőket, nem tudom mikor ér haza. Pedig indulnánk Szarvasra. Minden évben az augusztus 20-i hetet lent szoktuk tölteni a barátainkkal Dunakesziről. Most lent vannak és lelátogatunk hozzájuk 1-2 órára. Már annyira várom, hogy induljunk, de kilátásban sincs még. :( De ha sokáig elhúzódik a munka már tuti nem megyünk. A babakocsi anyáéknál, el kéne mennem érte és akkor legalább fagyizni elmehetnék a kiscsajjal. Jaj, ma nagyon nem vagyok toppon. Igazából ezért nem is akartam írni, de miután így kiköveteltétek, hát megteszem. De rontja a pozitív életszemléletemet ez a negatív bejegyzés! Szóval aki olvassa és van kedve, írjon nekem "fel a fejjel" üzeneteket!

Előre is köszi

2 megjegyzés:

Panna. írta...

Szia :) Szóval KITARTÁS:)
Olvastalak és észre vettem,hogy tegnap nem votál formában,de remélem már újra a régi vagy:) puszi neked meg Larának és ne feledd el: mi SZERETÜNK:)♥♥

Globetrotter írta...

Mindenkinek vannak ilyen napjai, ezek elkerulhetetlenek. A lenyeg, hogy az ev 365 napjan viszont tobbsegben vannak a jo es pozitiv napok :)
Ma erkeznek Valiek, Karesz novere es a ferje igy nagy az izgalom nalunk!
puszi