CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 30., szerda

Szomszédok

Ki fogok készülni. Ez a harmadik este, hogy rászóltam a szomszéd gyerekekre, hogy legyenek szívesek egy ablakkal arrébb ordibálni, mert szeretném altatni a picit. Pedig nem kicsi az udvar, annyi hely lenne még, de nekik miért itt kell? Ráadásul a mi ablakunk a legszélén a sarokban van, tehát még csak nem is jó helyen!!! Az aszfalton rengeteg rajz hever, amit ők csináltak! És láttam még üres helyet!!!! :( Szóval ma is kiszóltam és húzták a szájukat. Következő alkalommal már lehet, hogy az anyukájuknak szólok. A kedvenc szomszédasszonyom kislánya meg is értette. A többi... És akkor még nem meséltem a kedves albérlő szomszédról akinek a kutyáját pontosan minden este 7-9ig kell az udvaron ugattatnia. Dobálja a labdát neki és mikor a kutya elkezd ugatni, lecsitteli! Na szegény kutya sem zavarodik meg, hogy játszanak vele és akkor még nem is örvendezhet. Nem egyszer szóltam, hogy kicsit arrébb tegye már ezt. Nagyon szépen kértem és el is ment. Egyszer!!!!!! És mi van az összes többi alkalommal?????? Amikor már nekem gáz kiszólni és szépen megkérni arra, amit szerintem épp ésszel fel lehet fogni. Nem szólok napközben, nem szólok a 6 gyerekért fölöttünk, akik egyébként este 11kor még ugrálnak és rohangásznak a lakásban, de a kutyafáját, este már nem ugattatunk és nem ordibálunk!!!!! Legalábbis szerintem! És ha ezzel nem ért egyet valaki, attól bocsánatot kérek, engem feldühít, mert nem az első alkalom!!!

Na, most megint jól felhúztam magam ezen! Mindegy, most leírtam és ezzel ki is adom a dühömet!!!

Larát lefektettem, olyan édesen dünnyög a kiságyában, majdcsak elalszik.

Jó éjt mindenkinek

3 megjegyzés:

edus írta...

Ne idegeskedj, Orsi! Lara majd megszokja a hangzavart, bár tudom, mennyire dühítő. Erre nincs megoldás, az emberek többsége nem megértő.

Globetrotter írta...

Hat errol nekem az eneklo fillipino szomszedunk jut eszembe, aki minden keso delutantol razenditett es este 11ig trallallazott...azota szerencsere elkoltoztunk onnan es a nagy lakas mellett nincs csak egyik oldalrol szomszedunk, aki meg csendes szerencsere :)

sz_orsi írta...

Verám, igen ezt olvastam azt hiszem a blogodban! :D szerencsétek van, hogy elköltöztetek és én nem is sajnálnám a régi lakást, mert ez az új, azt hiszem egy kacsalábon forgó palota! :)