CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 20., vasárnap

Custom Show 2007


A látott motorok és az a gyönyörű autó.... na, sajnos ezek nem a mi garázsunkban készült képek. De csak azért nem, mert apát zavarná a sok lom, meg paparazzi meg az állandó látogatók. Á, rossz is lenne :D
Szóval a show: nem éreztem volna jól magam! Nem lehetett egyre sem ráülni, csak messziről figyelni. Fájdítani a szívünket. Apa gyorsan meg is járta, két óra elég volt neki a nyálcsorgatásból :) Úgy döntött idén akkor csak nem építtet motort. Nem értem, hogy mi lehet az oka?! :) Ez egyébként valami teljesen egyedülálló, nemzetközi és JÓ nagyszabású kiállítás volt, ahol külföldi és magyar cégek mutatták be, hogy milyen jobbnál jobb és használhatatlanabb gépet tudnak csinálni csillagászati összegekért. Azért, hogy ne teljen el a nap vásárfia nélkül én is kaptam ajándékot. Felcsigázott apa, mikor mondta, hogy lesz meglepi és én azt hittem, hogy arany ember, mert vett nekem valami AMERIKAIT. (aki ismer, tudja miért írtam jó nagy betűkkel) Tudjátok mit kaptam? :) Egy kulcstartót, amire rá volt nyomva, hogy Dél-Florida :))))) Ja, és INGYEN osztogatták. És még csak nincs is szükségem kulcstartóra, mert még az ezer éves Bajaktól kapottat használom, amit úgy imádok. De miután átadta, rá két percre már az ő kulcsán lógott, mert neki viszont kellett. :) A lényeg, hogy NEKEM hozta! :) Édes vagy kicsim, köszönöm szépen! :)

1 megjegyzés:

Beszterce írta...

Nem is tudtam, hogy megszállotja vagy a motoroknak! Ki nem néztem (olvastam) volna belőled! :))) A kulcstartónak meg tessék örülni! Gondol Rád az a drága ember, élete árán megküzd egy kulcstartóért, ráadásul olyanért amire pici korod óta vágytál... Te meg ilyen irónikus szavakkal illeted! :))) Amúgy meg üzenem néki, hogyha ő nem szereti a többmillás 'lomot' a garázsotokban, akkor semmi gond, tartsa nálunk! Én még a paparazzikkal is megküzdök a kedvéért! :))) Tsók!