CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 29., kedd

Kiruccanás


A mai napom nagyon jól telt. A délelőtt szokásosan, Larám alukált én meg ráncba szedtem a lakásomat. Ja, meg Pannával megbeszéltük, hogy milyen az a saláta főzelék, de nekem nem nyerte el a tetszésemet. Majd Lara ebédelt és elindultunk a városba. Telefonált Éva barátosném, hogy ráérünk-e, mert akkor végre a sok igérgetés után talán találkozhatnánk. Persze, hogy ráérünk, már annyira vártuk őt. Kapott Lara ajándékot is, aminek jelenleg én örültem a legjobban ;) de a csörgő pipit ő vette kezelésbe. Köszönjük szépen Évi! :) Együtt hazajöttünk, játszottunk és megérkezett apa is. Kivittük Évát az állomásra, sajnos Pesten lakik Tomijánál, szóval nemtom mikor látom legközelebb. (Évám, sajna ma nem tudtam elküldeni a képet, lentebb olvashatod miért, de holnap pótolom) Mi meg hármasban bevásároltunk. És jött apa az ötlettel, hogy mi lenne ha én is elmennék a motorosokhoz, akik halászlevet főznek és halacskát sütnek. Gyorsan fel is hívtam anyukámat, hogy tudná-e vállalni a kislányt 7-9ig. Szívesen segített, nagyon hálás is vagyok neki, mert nagyon jól esett már kimozdulni otthonról. A halászlé és a sült hal nagyon finire sikerült. Aztán elindultam haza, apa még maradt, engem hazafuvaroztak és leváltottam anyát. Nagyon jó volt a napom, ha minden igaz a gyerkőc reggelig már fel sem kel!

Jó éjt mindenkinek

0 megjegyzés: