CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 28., hétfő

Rokonlátogatás

Tegnap jöttek Debrecenből a másodunokatestvéreim, hogy meglátogassanak minket és Larát. Kaptam gyönyörű virágcsokrot, apa nagyon fini bort, a kislány meg egy felhúzós delfint - majd mellékelek képet - ami lassan játsza a jól ismert altató zenét és a felhúzója a delfin baba, ami megy közel a delfin mamához és a dal végére egymáshoz vannak ragadva! Annyira édes! :) Grilleztünk fini húsit, meg marhafarok leves volt, amit annyira imádok! Nagyon meleg volt, néha feltámadt egy enyhítő hűvös szél, szóval jó idő volt. Apa mikor Lara lefeküdt, úgy gondolta, hogy mellé fekszik, csak hogy ne ébredjen fel! :) Nem tudom ki volt álmosabb???!!! :D:D:D
Majd hazajöttünk fürcsi és Lara már aludt is. Biztos kifáradt.
Ma én is aludtam reggel, apa ugyanis megint dolgozik. Gondoltam egy óra szunyálás nekem is kijár. Nagyon jó volt. És rendeltem egy pizzát is ebédre, hogy ne kelljen főzni és már amúgy is olyan régen ettem. Na ennyi a mai nap, később sem lesz szerintem semmi különös.

Szép napot mindenkinek

4 megjegyzés:

edus írta...

Örülök, hogy jó napotok volt. Sok ilyen nap kellene az életünkbe:-)puszi, Edus

Reni74 írta...

Végre tudok Neked írni!!!Apa segített regisztrálni!Milyen pizzát ettél?

sz_orsi írta...

reni!!!!!! szijja!!! nagyon gratula nektek! láttad, van egy egész bekezdés rólad! és persze Milánról! már nemtom milyen pizza volt, de nem sok maradt belőle. :))))

sz_orsi írta...

edus! Mi újság a vérvétellel? még nem olvastam ma a blogod... :) puszi