CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 26., szombat

Fülbevalócska2

Új fülbevalónk van! Mégpedig azért, mert ennek elromlott a kapcsa és kiesett a füléből. Hatalmas mázli, hogy a blokkot eltettem. Ugyanis nem szokásom semminek sem eltenni, ez most mégis belekerült a pénztárcámban és itthon nem landolt a kukában. :) Ezért a lány kicserélte, bár kicsit csodálkozott, h miért van összenyomódva a fülbevaló. Mondtam, hogy fogalmam sincs, mivel én nem csináltam vele semmit. Szóval most van szép, új és praktikusabb ékszerünk, majd teszek fel képet, ha lesz!
Ja, Szarvasra egyébként nem jutottunk el, mert apa későn jött haza és már nem lett volna értelme elindulni. Helyette elmentünk a Zagyva cukiba és én bevágtam egy kókuszrúd sütit meg 3gombóc fagyit, csak úgy gyereknap alkalmából. ;)

Most megyek altatni, utána azt hiszem én is lefekszem.

Drága Verám! Próbáltam kommentelni a blogodba, de valamiért nem engedi, holnap újra próbálom, most fáradt vagyok!!!! puszikállak

1 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Kivancsian varjuk az ujabb fulbevalos kepeket!

Ne add fel, probald meg meg1x, biztos sikerul. Ha eleve be vagy jelentkezve a blogodba, akkor elmeletileg csak egyszeruen 'publish your comment'-tel mukodnie kellene. De ugyis rajossz, mert klassz csajszi vagy, aki rajon mindenre :)

Feltettelek en is az oldalamra, szoval tegnaptol ott figyel a te babablogod is :)

Ja es a legfontosabb, ma van az elso hazassagi evfordulonk Karesszal; azaz 112 honapja vagyunk egyutt - igy azert csak jobban hangzik :)