CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 23., szerda

Fogacska2

A tegnapi reggel is sírással kezdődött, aztán aludt egy nagyot a drágám. Majd elmentünk a boltba babakocsival, de bár ne tettem volna! Annyira meleg volt, hogy Larám homloka verejtékpöttyös volt! Én nem izzadtam még ennyire soha! De ő igen! Csak úgy nyelte út közben a vizecskét, annyira szomjas volt! A boltban lehűlt egy kicsit, ott be is takartam, meg ne fázzon.
Közben megvettük neki a fülbevalóját, holnap 10-re megyünk berakatni. Jujj, én nagyon félek tőle!
A délután folyamán kétszer is nagyon belehasíthatott a fájdalom a fogába, mert nyűgös volt és vígasztalhatatlanul sírt. Alig evett valamit, majd a sírástól elaludt a kezemben. És melegítettük egymást! :D
Elmentünk apáért a munkahelyre kocsival, Larám a hátsó ülésen úgy izzadt, hogy a bébihordóból csavarni lehetett a vizet! Pedig egy rövidujjú body-n kívül semmi nem volt rajta. Ja, de a pelus! :D
Hazaérve gyorsan megmosdattam, hogy felfrissüljön és beletömtem egy csomó folyadékot. Úgy ivott, mint aki sose kapott még. :) Olyan édesen nyelte! :)

Az esténk aztán nagyon rosszra sikeredett. Fürdés és vacsora után kezdődött a fogfájás....:( Végül mikor meguntam és gondoltam beadok neki egy kúpot a homeopátiás golyón kívül (ami azért remélem használni fog) letettem az ágyába, hogy kimegyek elkészítem a gyógyiját. Nagyon sírt, de ha a kezemben fogtam volna, nem haladok. Mire visszaértem láss csodát álomba sírta magát. Tiszta víz volt a fejecskéje. :( Nagyon megszenved ezzel a foggal!

Ma reggel volt a védőnő és megnézte a fogacskáit. Mint kiderült egyszerre 4 jön! :( Te jó ég, hát nem csoda, hogy ennyire megviseli! :(
És a kis fején koszmók vannak, amit le kell olajozni és fürdésnél lemosni. Ja és nem betegség, csak a hámló fejbőr felrakódása. Ajánlott valami sampont is, amitől nem fog újból felrakódni. Konzultálok majd a gyerekorvossal és ha ő is ajánlja, akkor elkezdem használni. Valami Lino Fett a neve, elég drága, de jó. Jaj, a kasszánk ha így haladunk ki fog ürűlni. :( De a babáért mindent. Maximum ma este a kaviár mellé nem iszunk pezsgőt. Na bumm, egyszer kibírjuk! :D:D:D:D:D:D

Most megyek is lánykám beájult, teszek valami kultúrát a lakásban. De előbb azért csak benézek a babanetre! :)

Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

edus írta...

Nagyon sajnálom, szegény pici. Az én kisfiamnak is volt koszmója, de én semmi drága cuccot nem vettem. Minden fürdés előtt fürdőolajjal( mezei Johnson&Johnsons)vastagon bekentem a koszmós részt, fürdés közben sok le is jön róla, de marad ott annyi, amennyi kell. Kb. 1 hónap alatt elmúlt, nem jött vissza.
Egyik ismerősöm kislányának is kilőtték a fülét, nagyon sírt a picike, készülj fel lelkileg!

Panna. írta...

NEkünk is kilőtték a fülünket,mintahogy tudod: SÍRT IS :(:( De megvígasztalódott hamar:) kitartás.........gondolj bele milyen cuki lesz a fülcsivel:)
Puszi!!
Ja,és egy jó tanács............
ha dolgod van, NE NÉZZ BE A BABANETRE,MERT ÚGYIS OTT RAGADSZ :D:D:D:D