CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 19., szombat

Fáááj


Fáj, fáj, fáj és még mindig fáj a derekam, a hátam. :( Kutyául érzem magam! Nemtom a csontjaim-e vagy az izületeim. Gondoltam már arra, hogy az érzéstelenítőtől meg a sok hajlongástól van. Alig tudtam ma is aludni. Az oldalamon fekve sem jó és a hátamon sem. Hasra meg másért nem tudok fordulni, úgyhogy a mai kipihentségemnek is annyi! :) Ha valakinek van ötlete hogy mit lehetne csinálni, azt várom a comment-be! Köszi előre is.
Ráadásul Lara is kelt most extra korán 4.40kor, amit általában nem szokott. Úgyhogy felkeltem, megittam a kávémat Vera starbucks-os bögréjéből :) és megcsináltam a reggelit. Biztos az időjárás miatt, de már 3 napja nyűgös a lányom! Vagy az is lehet, hogy már a fogacska gyötri. Még csak pici fehér pont van az ínyén, de nyáladzik mint egy kis kutya és rágja az öklét. Bár Vaxi azt mondja örüljek neki, neki duplán folyik a nyáááááál. :)
Lehet, hogy hamarosan köszönthetünk egy fogacskát a családban! :D
Ma apa Pesten van, amerikai Hot rodokat és épített motorokat néz meg egy kiállításon. Engem is nagyon érdekelne, de most nem megy. :) Mindegy este teszek fel képeket és egy kis beszámolót hogy éreztem volna magam! :)
Addig is esőmentes és napocskásabb napot mindenkinek!


Legújabb hírek: Mostmár tuti az a fránya fogacska bántja Larámat! Nagyon fáj neki! Be is kentem gyorsan dentinox géllel. Remélem segíteni fog neki! Anyukám mondta, hogy még álmában is fájdalom volt az arcán! Szegénykém! :(
Tök szupi volt a napom hátralevő része! Grilleztünk anyáéknál, ami az egyik legkedveltebb étkezési formám! Imádom a faszén illatát, a husi illatát és a jó levegőt a kertben meg a napocskát, ami végül csak kisütött! És az a sali!!! hmmmmm...... gondoltam rátok szeretteim a babaneten! :D

A képek ma mégsem kerülnek fel, mert elég fáradt vagyok, de igérem csinálok belőle holnap egy slide show-t!

Jó éjt mindenkinek, Larám is alszik!

5 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Nekem a heti egyszeri masszazs mindig segitett, meg a mozgas...bar tudom limitalt az idod.

Egyebkent pont a nagyimtol hallottam a hirt ma, hogy Szolnokon van egy del-koreai ember, aki jadekoves agybeteteket arul, s csodajara jar mindenki, annyi emberen segitett mar, mindenfele nyavalyan...erdeklodj utana! En hiszek az alternativ gyogyaszatban, sokkal jobban, mint masban... s a koreaiak is nagyon hiresek rola; lehet nem veletlen, hogy ott van :)

Túró írta...

Szia!! Megigértem,írok. Szomorúan olvasom,hogy fáj a derekad-nem találok smiley-t,pedig biztos van. Nagyon tetszik a blogod,imádom a Lara képeit nézni,és tetszik amit és ahogy írsz!! Maradok hűséges olvasód! Pusza nektek

sz_orsi írta...

Verám! De jó! Mindenképp utánanézek, esetleg ha nagyid tud valami konkrétabb elérhetőséget, akkor írd meg!!! puszi

sz_orsi írta...

túrókám imádunk!!! :D

Zadri írta...

Hali Orsi, Lara-baba!

Itt vagyok ám én is és olvasom a napjaitokat szorgalmasan... Derékfájásra sajna nem tudok semmi okosat, :( de mielőbbi jobbulást! Na meg persze a lánykádnak is kitartást a fogacskákhoz :)

Most megyek enni, szép álmokat nektek!