CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 21., hétfő

Fogacskák

Az a fránya fogacska nem hagyja nyugodni Larámat. Reggel ébredéskor sírt, akkor bekentem neki azzal a géllel, jó is volt, nagyon örültem neki. Aztán délelőtt egy jó nagyot aludt! Így ráértem egy kicsit magammal is törődni, plussz kitakarítottam a lakást is. Majd délben is volt egy hatalmas sírás és este is miután hazajöttünk a sétából. Elmentünk apa elé a munkahelyre és útközben be akartunk menni egy nagyon jó cukrászdába. Még jó hogy annyira nem éltem bele magam, ugyanis zárva volt. :( Séta közben teljesen jól el volt a bébi, itthon aztán evett és játszott egy picit. Vacsi csinálás közben aztán jött a nagy fájdalom megint. Így ellőttük a harmadik segítségünket is, ugyanis ezzel a géllel csak 3szor lehet bekenni egy nap, szerintem azért mert lidokaint tartalmaz. Most fürcsiztünk és azt hittem kajcsi és irány az ágy, úgy ahogy eddig mindig. De annyira fájt a foga, hogy felment egy picit a hője is a sok sírástól, teljesen leizzadt, mintha épp a kádból szállt volna ki. Úgy kiabált szegény meg sírt.... És egyszer csak csönd lett. Miközben germicid-c kúpot kapott egy felet, annyira kifáradt, hogy elaludt egy szem body-ban. Na ennek nem örülök, úgyhogy várom, hogy mélyebben aludjon és ráadok valami ruhácskát. Hát ennyi mára, apa ment dolgozni, én meg kezdem a szokásosat! Ellenőrzöm a csajokat a babaneten, aztán fürcsi és alvás.

Jó éjt mindenkinek!

3 megjegyzés:

edus írta...

Orsikám, nagyon sajnálom a kiscsajszit! Nurofent próbáltatok már? Tominak csak az volt jó, igaz, hogy ő 8 hónaposan növesztette az elsőt - lehet, hogy a te kicsid még nem is kaphat?

Beszterce írta...

Szeva Drága! Szegény picikéd :( mi megúsztuk az ezzel járó gyötrelmeket, Lorámmeg sem érezte, hogy jön a foga... így tanácsot nem tudok adni, de szerintem is Germicid az, ami a legjobb a fájdalom csillapításra. Még csak azzal sem vígasztallak, hogy hamar túllesztek rajta, mert ezek mégcsak az első fogacskák, de amint nagyobb lesz Lara annál többet tud felfedezni a világból és annál kevesebbet fog a fogával foglalkozni. Elvégre egy csomó kipakolásra váró fiók van a lakásban :)))))

Beszterce írta...

Ja! Azt mondtam már, hogy kár, hogy nem japánul kell regisztrálni? ÍGy csak percekbe tellett míg felfogtam, hogy mit kér a gép, japánul órákig is eltarhatott volna!!! :))))