CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. május 24., csütörtök

Fülbevalócska


A lányom ma megkapta a kis fülbevalóját. Mondanom sem kell én jobban paráztam, mint ő. Nagyon bátran viselkedett! A doktornéni kiküldött minket az udvarra, hogy ne is legyünk ott amikor csinálja! Azt hiszem ez volt a legjobb benne! Nagyon sírt, kint is lehetett hallani. De hogy nem voltunk bent, nem vontuk el a figyelmét és a vigasztalásra már ott is voltunk. Csodaszép lett. Ez a kép utána készült, de annyira panaszkodott, hogy nem lehetett rendesen lefényképezni, majd később. Szóval amikor átlukasztották, egy hangja nem volt. :) A doktornéni azt mondta inkább attól sírt, hogy lefogták! De hát ha nem fogják le, akkor a kisbutám nem tartja oda a fülét, hogy: "na itt van tessék lőni!" És ez rosszul esett Larámnak. De a karomba vettem utána és megnyugodott! Egyem is meg, úgy sírt, mint mikor a múltkor megütötte magát! :(

Ma beszéltem Verával Koreából és annyira boldog voltam, hogy hallottam a hangját! Olyan soká jönnek még haza! Addigra lehet, hogy felnő a lányom is! Na mindegy, erre való a skype! :)

puszi mindenkinek, szép napot!

2 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Egyre szépül az oldalatok :)
Akárcsak Lara - igazi királylány lett ezzel a fülbevalóval :)
Azért ne aggódj, örökre nem maradunk itt, max áttesszük a székhelyünket máshová :D
Addig is skype-on és MSNen értekezünk :)

Névtelen írta...

Gyönyörűségesek vagytok :) Puszi Zadri (én már nem regisztrálok többet hihi)