CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 13., szombat

autókiállítás

A lányomat elvarázsolhatta egy tündér. Mert ő is az lett! :) Ma kimentünk a versenyautó és motor kiállításra, (András és a motoros csapata motorokat állítanak ki és ma ő volt az ügyeletes) ami mondanom sem kell, hogy egyenlő volt a nullával. Évek óta egyre rosszabb a felhozatal. De a stand ahol a motorok voltak, jó nagy volt, tele motorral és a társaság is szuper volt. Így hát maradtunk. Reggel nyitás előtt már ott voltunk, és mivel néhány kiállító lézengett csak, Larámat elengedtem, hogy mászkáljon. Megszerelte az összes Harley-t, némelyiket megütögette a csörgőjével, még jó, hogy a fényezésnek nem cseszett oda, lett volna kisebb baj, hogy fizetjük ki a kárt :( :D De nagyon ügyes szakemberhez méltóan, nem okozott gondot, csak kereket cserélt, tiszta olaj lett, úgyhogy a gyerek is ment nagy generálra! :D Úgy terveztük, hogy csak kicsit leszünk kint, de Lara elaludt a nagy zenebonában. Blues Company meg egyéb motoros zenék között. Akkor megvártuk még felébred, de akkor meg megjöttek az ismerősök, hát maradtunk. Lara mindenkit elvarázsolt, motorokon pózolt a fotósnak, újságot olvasott, mosolygott, kacagott és egy hangja nem volt. Eljátszott a földön egyedül, vagy az ölünkben vagy csak egyszerűen állt a székbe kapaszkodva és beszélgetett. Annyira jó kislány volt, hogy először azt hittem, hogy nem is az enyém :) Na akkor bevágta a délutáni szunyáját is, és valamikor fél négykor éreztem azt, hogy kezd kicsit nyűgösködni, hazahoztam. Dehogy volt nyűgös. Itthon aztán eljátszott továbbra is EGYEDÜL. Összepakoltam és még mindig csak a gügyögését hallottam. Istenem de édes volt. A szoba hinta mellett állt, belekapaszkodott és nyögött. Jelezte, hogy kedve van hintázni egy kicsit fürcsi előtt. Hintáztunk, ő becsilingelte a szobát ismét. Aztán zenét hallgattunk, amire táncikált és fürdi alvás. Nagyon jól éreztük magunkat ma, régen volt ennyire nyugodt és nyűglődés mentes a napunk.
Jajj még valami. Tavaly február környéke óta nem cigizek. Néha rámjön az érzés, hogy úde elszívnék egyet. De nem! Egyrészt mert nem akarok visszaszokni, másrész zavar a büdös! De ma elcsábultam a kiállításon. Kint capuccinoztunk, mindenki cigizett és én is rágyújtottam. Azt hittem beájulok. El is nyomtam. Jól kezet mostam, ittam colát, hazajöttem fogat mostam, kezet mostam, de még mindig érzem azt az átható cigiszagot magamon... Szóval elég volt és ebből tuti nem lesz folytatás. Meg is nyugodtam, hogy a sok sóvárgás utáni próba nem járt sikerrel. Illetve pont hogy sikerrel járt! :) Ügyes vagyok :)
Holnap megyünk vendégségbe a kis barátnőmhöz, akinek az anyukájával egy nap eltéréssel szültünk. Olyan édesek együtt a gyerekek. Eddig mikor találkoztak, eljátszottak magukban egymástól tisztes távolságban, aztán a ringatón már egymással is, most pedig remélem közösen zsugáznak is :D
Jó hétvégét nektek! puszi

3 megjegyzés:

Enikő írta...

SZia Drága! Nem tudok most sokat írni, mer rossz a monitorunk, holnap viszem szervízbe és amin most írok az meg annyira homályos, hogy fáj tőle a szemem. Holnap ha lesz időm a melóban, akkor írok, ha nem akkor egy kis szünet következik míg lesz újra monitorunk! Cupp! Kár, hogy ilyen messze lakunk egymástól :(

Zadri írta...

Olvastalak, de semmi frappánsat nem tudok hozzáfűzni, fáradt vagyok! Csak azért írok, hogy tudd olvaslak mindig! Jó, hogy nem jött be a bagó, legalább spórolsz a famíliának! :) Pusziiii!

Reni írta...

Nagyon örülök,hogy nem jött be a cigi!!!NAgyon nem szeretem amikor anyuka tolja a babakocsit és a szájába lóg a cigi!Ügyes vagy,hogy le tudtad tenni!