CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 8., hétfő

Lemaradás

Lássuk mennyire vagyok lemaradva. Sokkal. Talán azért, mert nem sok időm van a csajomtól. Abban a piciben, amikor nethez jutok, meg olvasok és a virtuális barátaim blogjait chekkolom.
Lara nagyon ügyes és okos kislány, nem győzöm fényezni a csajt, dehát mikor így van? Fogócskáztunk! Elindult egy irányba, majd megállt és hátrafordult, megnézte megyek-e utána. Hát én mentem. Akkor még gyorsabban menekült, megint megállt és megint hátranézett. Akkor már közelebb voltam és villámgyorsan elindult, de utolértem és akkor megadta magát, hasra feküdt a földön és hangosan kacagott, csak úgy becsilingelte a lakást! :) Olyan édes volt. És egyik alkalommal ő kergetett meg engem, de hamarabb utolért mint én őt. :)
Pénteken nagypapám megkapta az új autóját. Teljen benne sok öröme még jópár évig, ezt kívánom neki! Na, meg sok egészséget! :)
Szombaton jöttek András szülei, a húga és kedvese. Larka kapott egy építőjátékot, amiben az elemek nagyok, gumi és illatos! :) Majd teszek fel képet, de biztos tudjátok milyen! Mint régen voltak a dupló nagy legók. Csak ez puha. Tetszik neki, rágja őket, most nagyon bele van szerelmesedve. Én is, mert szanaszét van a lakásban, de ha véletlenül rálépek, nem szúrja át a talpam. :)
Voltunk Abonyban a vadasparkban. Lara nem aludt, végigizgulta :) Sőt egész nap nem aludt. És ez kihatott az éjszakánkra is. Nagyon sok input érte és megzakkant tőle. A vadaspark után fincsi ebédet ettünk és hazajöttünk. András szülei nagyon jót játszottak Larával. Hisz már lehet. Mert sok minden érdekli, ül és így szabad a két keze. Áll, ezért tud a játékos ládájából játékot választani magának. :)
Vasárnap nagyon kafi volt, délelőtt csajok voltunk kettesben, apa börzén volt. Délután pedig egy éttermi fotózáson voltunk, ahol hát meg kellett enni a 40fajta ételt. Rengetegből kóstoltunk, de ami a legjobb, hogy Lara most vacsizott először étteremben. :) Anyukám egy kis libamájat és főtt répát villával széttört, csajszikám meg benyomta az egészet. Majdnem mindet, mert a földön és a tányér körül is volt. Na, azt nem ette meg :) És ezek után két narancs szelettel is megbírkózott. Nagyon jól éreztük magunkat, de 6óra előtt szólt a lányom, hogy ő bizony már álmos. Anyukám hazaszállított minket, fürcsi, alvás.
Ma voltunk megint zenecsoportban. Kicsit fáradtabb volt Lara, mint a múltkor, de más gyerkőcökkel nagyon jól elvolt. Összevesztek egy csörgős piros elefánton, Larámat ketten lenyomták, egy darabig tűrte, aztán sírt. Én remélem, hogy nem lesz ilyen a lányom, ha felnő. Nem szeretném, ha hagyná magát! Ha kap egy pofont, adja is majd vissza. Igaz, hogy az egyik kislánynak visszaadta, de ez elég kevés! Talpraesettnek kell lennie ebben a világban! Na, majd én megtanítom :)
Más nem is igazán történt. :( Holnap is megyünk egy másik zenecsoportba, remélem jó lesz. Majd beszámolok.

Mivel nincs semmi említésre méltó dolog, befejezem. Aztán ha mégis találok, akkor megírom.
jó éjt puszi

5 megjegyzés:

Enikő írta...

Sokmindent nem tudok hozzáfűzni, mert csak egy kis résen látok ki a fejemből, olyan álmos vagyok. A meglátásod helyes! Inkább Ő mint Őt! De én nem féltem a kiccsajt, meg fogja magát védeni! :) Most már lányom is nyakonvágja a másikat ha nem hagyja őt békén :) pussz

FRIDA írta...

Jól bepótoltad a lemaradásod :) Már azt sem tudom mire kommenteljek :D
Megnéztem volna,hogy viháncoltok a kiscsajoddal :D Annyira édes ahogy leírod :) Már alig várom,hogy az én Pannám is másszon,közklekedjen :) Puszi,most megyek pihizni.

Enikő írta...

Orsi, mondtam már, hogy utállak amiért nem jössz a babanetre? Így mégis hogy társalogjak veled? És ugyanezt üzenem Fridának is! Toll a fületekbe és gatyán lesztek rúgva!

Enikő írta...

És kezdesz megint lemaradni a beszámolókkal! :(

Névtelen írta...

Szia:o).

Bocs, csak most, ebben a szent pillanatban láttam meg, hogy Reninél írtál nekem:).
Persze, hogy örömmel megadom: www.kisvax.blogol.hu. Örülök, ha meglátogatsz:).
Én azóta is szorgalmasan olvaslak...

Kisvax