CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 31., szerda

Nem vagyok álmos

Szép jó estét mindenkinek! Ahogy elnézem az időt, csak én lehetek még fent. És nem is értem mit keresek ébren. De hát nem vagyok álmos! És ez azért aggasztó, mert annál idegesebb és álmosabb vagyok, ha hajnalban kelünk. Szóval nem működöm elég logikusan. Régen szunyálnom kéne, hisz Lara is ezt teszi. Tegnap éjszakánk nagyon jó volt, bezabált, aludt negyed hétig. Te jó ég, rég nem aludt ilyen sokáig egyhuzamban. A nap további részében volt délelőtti alvás, ebéd anyukáméknál, séta az esőben és Lara aludt anyukáméknál a teraszon akkorát... :) utána nyűglődés és jöttünk haza. A szar idő engem is lehangol, de a nyálas puszik még mindig életben tartanak. És olyan finomak. (akik nem olvastak eddig, azoknak szól, a nyálas puszi Larától és nem apától van) :)
Mindenki blogját elolvastam, kommenteltem, továbbá most jövök ki harmadjára Larkától, mégsem olyan nyugodt a ma esti alvása, majdcsak kidőlök. Gyúrok rá nagyon... Miért kell az ágy legszűkebb sarkába kucorodni takaróstól, csócsaruhástól, fejen állva? Miért kényelmes, hogy a fején támaszkodik és a popsija fent? Aztán meg csodálkozik, hogy eldől. De mondhatom én neki... :) Jajj csak csitt! Halkan, mert megint szólt. :( Ha sokat szöszmötölök még programom is lesz így éjszakára :)
Hoztam anyától ilyen illatosító gépezetet, nagyon fincsi az illata, de annyira megijedek, mikor fúj egyet. Nem tudom megszokni... és este mikor minden csöndes, a zajok hangosabbak. Hát ez is az. Na de mostmár kikapcsolok, talán mire elhelyezkedem apa is itthon lesz és Lara is már mélyen alszik és addigra meg már hirtelen reggel lesz és kezdődik a nap. Szólok előre, hogy nem jövök szerintem holnap, de azért csak hiányoljatok :) puszi és jó éjt

3 megjegyzés:

beja10 írta...

Kitartás drága barátném.Máté két hete elaludt nyolc órakkor tízenegykor felkelt és hajnal negyed négykor aludt vissza.de azóta nincs semmi.Puszi

Zadri írta...

Halihó! Már én is eljutottam arra a szintre, hogy lassan nem telik el nap kávé nélkül. Pedig régen nem volt így. Olyan jó lenne hetente egy nap kilenckor ébredni :D Vagy aludna el egy kicsit később a bébi és annyival később is kelne. Persze ahogy olvastam, ez nálatok sem megvalósítható. :) Na sebaj, leszünk mi még nyugdíjasok! :D Puszi és jó éjt, remélem sikerült kialudnod magad :)

Enikő írta...

Orsikám! Nekünk is szörnyen telnek az éjszakák! Lora este 1/2 9-kor beájul és hajnali 8-kor kel! :D:D:D Valami rettenet :D