CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 20., szombat

képek

Ma sütiket sütöttem. Amíg elkészült,Larám többé kevésbé rendeltetésszerűen használta az etetőszékét. :)





Sajtos-sonkás csiguszok (sonka hiányában szalámival) de isteni lett
Kakaós csiguszok. A jól bevált fagyasztott levelestésztából. Mivel nincs se időm, se türelmem sokat pepecselni egy-egy kajával, én ezt használom. és nagyon finom.
Fürcsi előtt
Larát meglátogatta egy katona barátunk, aki mellesleg András motoros barátja. Mondtam már, h szeretem az egyenruhát??? :) Andrásnak is volt, mielőtt civilbe vonult :( Legnagyobb sajnálatomra.
Fürcsi

3 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Csiguszokat `fenyposttal` kuldj mar ide is :-) Lara is evett beloluk?

Túró írta...

Orsi! A "többé-kevésbé rendeltetésszerűen" kezdetűn bepisiltem a röhögéstől!:D:D Lara gyönyörűséges szokás szerint.Pusszancs

Reni írta...

Az egyenruhásokat én is szeretem...Öcsém és a barátnője is az!A csigucok istenien néznek ki...jöhet a sajtos és a kakaós is!