CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 30., kedd

pótlás

A nagy fáradtságos történetbe belemerülve el is felejtettem mondani, hogy Lara emellett rettentő huncut. Annyira sugárzik a szeméből, hogy nem is igaz. És kedves, mindig mosolyog. És lépeget előre, próbál mindent megtenni azért a nyamvadt távirányítóért. Ha ezért elindul, esküszöm megkapja :)
Nagyon sokat játszunk. És ezt igényli is. Eldobja a labdáját, de amint látja, hogy mozdulok utána, h elkapjam, már el is szalad érte. Ellabdázik egyedül :) Nagyon tudja, hogy mit jelent a "NEM". De érteni nem érti :D Felállt az ágy mellett és az összes száraz kisruháját lepakolta. Meg a nadrágomat. Mikor mondtam neki, hogy NEM, rámnézett, és tovább csinálta. Biztos, hogy nem magamban beszéltem? :D De édes volt, mert a nadrágomat megpróbálta visszatenni, kevesebb sikerrel, mint a lerángatás. De a szándék a fontos. :)
Húúú de mindenbe belepiszkál amit én eszek! Egyszer nem figyelek oda, kieszi tuti a tányéromból a vacsit :) A szívószálas üdítő még mindig sláger, majd igyekszem ezeket videora venni, csak az a baj, hogy a video és fényképezőgép bekapcsolását jelző hangra, elfelejti, h mit csinált és csak a masinát nézi. Modell lesz?! :)
Lara táncol ezerrel! Mindegy milyen zene, ő mozog és rugózik és bulizik. Party minden mennyiségben. És ha táncol, akkor el tudok szaladni legalább 2percre a dolgomra :)
Délben aludt egy nagyot. Nem szokott 3órát aludni, ezért aggódtam és bementem hozzá. Amit láttam....a gyerkőc ült csendben a kiságyában és a felhőcske matricákhoz beszélt, simogatta őket és mosolygott. Úgy odamentem volna és jól megnyomkodtam volna, de inkább hagytam, bontakozzon ki. Majd szól ha kellek. :)
Mégiscsak sikerült mégegy bejegyzés! puszi mostmár tényleg

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hmm... ma-holnap már visszafeleselnek a Lányaink.. :D:D:D Ahogy elnézegettem a képeket, nagyon NŐ a Lara-lány! ;) S ha még huncut is... hajjajj... :) :) Mi lesz a jövő pasiival???!!!

Zadri írta...

Örülök, hogy írsz rendesen, kivételesen most működik nálad a komment! Mert eddig írtam volna de nem volt jó, le is írtam a boxodba de nem reagáltad le. :D Jó olvasni a soraidat, látszik mennyire lefoglal Lara :D és még élvezed is :D Olvaslak mindig, ha nincs Zadri komment, akkor nem jó a szorsi blog. :D Ennyi voltam mára, puszi a szépségesednek is!

FRIDA írta...

Na pont úgy jártam,ahogy beszéltük..el olvastalak,és azt hittem írtam ...most meg észre vettem,hogy nem is? Vagy igen Valahova.... ( jah,az én blogomba....
tsókicák :)

Puccos írta...

Mi sem alszunk még nagyon sokat!!!!Nem merem leirni hogy Rozo már 20 hónapos!!Vajon mikor lesz ennek vége.igaz nekem nagy lánykám is ébred éjjel legalább egyszer.fiam fiú modjára durrmol egész éjjel.Ki érti ezt??????!!!!