CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 24., szerda

Jól van

Sziasztok! Köszönöm a rengeteg gyógypuszit a lánykám nevében, segítettek. Lara jól van, illetve jobban. A tegnapi nap elég ramatyra sikerült, két hűtőfürdő és borogatás, lázkúp és nurofen koktél után a láz lement és éjszaka jól aludt. Nagyon valószínű, hogy a foga gyötri meg szegényt. Ugyanis ma annyi nyál jött ki a szájából, hogy ha eszembe jutott volna takarítani és felmosni a lakást, csak egy vödröt kellett volna a szája elé tartanom :) Tele tette volna. :)
A lényeg, hogy ma már nincs láza, de nagyon anyás és felállítottam a diagnózist is, ami most jellemzi: "csaktekellesznekemanya" szindróma egy olyan alfaja, ami párosul a "maximum2lépéstávolságban"-nal. De azért élvezem, mert odajön és átölel és odabújik és mikor mondom neki, hogy adjon puszit, akkor nyitott nyálas szájjal dugja oda arcocskáját az enyémhez. Annyira imádom....
Ma takarítottunk kettesben és mivel nem akart a kiságyban maradni hát kivettem. Egy darabig játszott a szobájában, aztán jött segíteni. De megfordult a porszívó és ráfújta a meleg levegőt. Megijedt és elszaladt :) :) :)
Ma ivott a gyerkőcöm SZÍVÓSZÁLLAL! Olyan ügyesen, hogy csak na! Nagyon büszke voltam ám rá!
A névnapi főzésemről készültek képek, de most nincs kedvem felállni és elmenni a gépért, úgyhogy erre most várnotok kell :)
Azt hiszem más nem történt, de lehet, hogy mégis. Ha eszembe jut visszajövök!

7 megjegyzés:

beja10 írta...

szióka mi is lázasak voltunk múlt héten 38.8 volt a legmagasabb.Nem volt anyud így Zsíros doktornőnél voltunk és közölte a 38.3-ra hogy az nem magas láz.Na mindegy nekünk a 15 hónapos szuri miatt volt lázas Máté. Jók legyetek puszi

Névtelen írta...

Na hál Istennek, hogy jól van Lara!! Ooolyan finomak ezek a nyitott szájú nyálas puszik!! :D:D:D Én is próbálkoztam vagy két hónapja a szívószállal de nem ment, azonban legnagyobb meglepetésemre, egy hónap múlva (kb) a csőrös pohárból első próbálkozásra ivott. Hmm.. meg is fogom újra próbálni a szívószálat! ;)

Névtelen írta...

szia!

Nem is tudtam ,hogy a kiscsaj lázas volt! Szegényke! Azok a k... fogak!:-)
Ma próbáltam Veled kommunikálni,de sajna nem sikerült.
Elsősorban azért is hívtalak, hogy 7főn megyünk Bp-re és hogy van kedved csatlakozni hozzánk?
Egy kis kikapcsolódásra, vagy piacozhatunk is ha van kedved,vagy... majd kitaláljuk!
Holnap csörgess meg , ha ráérsz (számmal), majd én is próbálkozomo!
Jó éjt nektek!
Remélem Lara baba jól van és Ti is!

pusza

FRIDA írta...

Én tudtam,hogy az én gyógypuszim sokat fog érni :D ennek köszönheted leginkább.... :)
Ez az elszaladunk a pórszívó elől nagyon tetszett :D:D:D:D:D:D:D:D mi még nem szaladunk,elképzeltem,ahogy próbálkozik megszökni a meleg levegő elől Pannám :D:D:D puszi

Enikő írta...

Tisztában vagy vele, hogy három napja egy sort sem írtál???? Csak nem a Te múzsád is az ennyémmel piál mint vnj-é? :D

sz_orsi írta...

besztercém! már leszokóban van :) nem iszik már... szabin van

sz_orsi írta...

bea remélem már semmi gond nincs! :)