CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 12., péntek

Megint le vagyok maradva

Megint sikerült elhanyagolnom a gépet. Igazából mindent. Nemcsak a blogot. De mindenkit olvasok, akik számítanak, de hogy kommenteljek, néha nem megy. :)
Voltunk játszótéééééren!!!! És Larát, miután extra stabilan ül, beletettem a hintába. Még azt az örömöt! Láttátok volna! Kacagott, mosolygott, és kapaszkodott!!!! Annyira okos. Még csajszika kicsi volt, mikor anyósoméktól kaptunk egy szobahintát. Eljött az ideje, hogy felhozzam. Megtettem, felbuzdúlván a játszótéri szereplésen. És ezt is szereti. Csak akkor sír, ha ki kell jönni. De jó, mert állványos, úgyhogy ülve is lehet lökni. Igazából csak úgy kényelmes. :) Nekem találták ki ;) Az egyetlen baj vele, hogy az állvány nagyon közel van magához a hintához és kidugja a mancsát, az meg beakad. Ezért figyelek, és mikor kiteszi a kezét, a hintát megállítom. Ha behúzza, elindul. Megtanulta! :) Mindig mosolyog ha kidugja, és gyorsan vissza is húzza. :) Mondtam már, hogy imádom amiért ennyire gyönyörű és okos? Á, már biztos említettem! :)
A tegnapi délelőttöm katasztrófa volt. Lara sírt, ordított, csípett, harapott, nem aludt, lökött el magától és lent sem jó, fent sem jó. (mármint a kezemben) 13.00óráig bírtam. Illetve nem bírtam, mert sírtam már olyan ideges voltam. És a dolgommal sem tudtam haladni. Betettem a babakocsiba és haza sem jöttünk egy jó darabig. Egy hangja nem volt a levegőn. Aludni nem aludt, nézelődött. Azután felmentem a kedvenc szomszédasszonyomhoz, babáztunk, videot néztünk és Lara elaludt. Lejöttünk, fürdi alvás. Nálunk aztán vendégek voltak, pizzáztunk, meg boroztunk. Éjjel aztán felsírt Lara, András úgy felugrott, hogy megijedtem és elkezdtem szaladni. Na ebből az lett, hogy a rohanástól felfordult a gyomrom és egész éjjel... :( Lara többször fent volt éjjel, de csak felsírt, apa ment, vígasztalta, mert én a budi és az ágy között ingáztam. Isteni volt az éjszaka! :)
November 10én Halász Judit koncert! Ezt Julibella neked írom! :)
Megyünk is, elővételben kell venni a jegyet, most nemtom pontosan, hogy 1500 vagy 1800. Majd kiderül.
Ma tündéri volt a lányom, hatalmasat játszottunk, elvolt egyedül, megszerelte az övtáskám csattját. Ez szokatlan, de eszméletlen jó délelőtt volt. Jött utána Rita barátnőm és Norbi update-es mogyorós pudingot ettünk.... (biztos 1es a számozása, mert mi éjjel-nappal azt zabálnánk, vagy ha nem azt, akkor más édességet.) Mi ezeket az egyesbe rakjuk :)
Tegnap voltunk bölcsibe, elhoztuk Ritám Tündijét. Lara megnézte, körbejárta, tetszett neki :)
Gesztenyefesztivál szombat-vasárnap! Reni mi sem megyünk :( Nagyon hideg van, azt mondja anya. Majd jövőre. És akkor esetleg mehetünk együtt is! :) Addigra manócskád már nagy lesz...
Szeretitek az olajbogyót? Én imádom és most láttam, hogy van Philadelphia krémsajt, olajbogyós. Tudjátok ez az a reklám, amiben a bige megeszi a csákó ehető glóriáját, és az ezzel be is bukta a válogatást... Na hát ez isteni finom. És LIGHT :D Tettem rá gyenge sonkát, úh minden rendben! Csak ne lenne alatta az a 4szelet kenyér :D
Zadrikám ajánlotta, hogy főzzek gesztenyét, mert úgy nem olyan száraz, mint sütve. De ne vágjam be! Megtettem! Na, de nem bírom szépen meghámozni, úgyhogy csak kirágni lehet a héjából. Ti hogy csináljátok Zadri? Na, maradt belőle még, mert senkinek nincs türelme leülni. De jó amíg nem penészedik vagy rohad meg, minden fordulónak rághatok rajta :D
Megyek elolvasom a blogokat. Aztán úgyis kel Lara! puszi nektek
Jajj még annyit, hogy Larával sok zenét hallgatunk, a kis kurva rázza magát és tapsol! Megzabálom egyszer, az tuti :D

10 megjegyzés:

Reni írta...

A főtt gesztenyét mi is cak úgy kiesszük a héjából...fesztiváozni tényleg hideg van...de majd jövőre talán jobb idő lesz!Halász Judit koncert nálunk miért nincs???Áron jövő héten színházba megy!!!Már nagyon várja!Mi is sok zenéz hallgatunk Milánnal és énekelni is szoktam,bár lehet hogy nem kelene,de Milán nevet rajta,akkor olyan rossz nem lehet...vagy igen?

Reni írta...

A hibákat nézzd el nekem itt a kezembe Milán!

sz_orsi írta...

Nemtom! :( Én is csak véletlenül tudtam meg! A művházban lesz, kérdezősködj. A színház is szuper! mit néznek? Milánnak bejön a hangod, ha másnem hangulatjavítónak és ez már bőven elég! csináld csak :D puszi

Névtelen írta...

Csak hogy juszt se neked legyen igazad, kommentelek egyet :O)))))).

Pontosan tudom, milyen nagy élmény egy (ill két) jókedvű, táncikáló baba, annyira jókedvrederíti az embert és minden fáradtságot feledtet...
Örülök, hogy ilyen jófej kiscsajod van:o). A Halász Judit koncertért irigyellek, érezzétek magatoktat nagyon jól és kérek szépen majd egy csápolós képet a kis hölgyről:D. Pusza, jó hétvégét Nektek!

Zadri írta...

Orsikám! Örülök, hogy azért bejött a gesztenye még ha ki is kell a héjából szipózni! :D Amúgy én is úgy szoktam ha nincs türelmem hozzá, de valamikor nekiülök aztán meghámozom! Vagy anyukám :D De ugye, hogy nem olyan száraz így? Meddig főzted erre kiváncsi lennék! :D Olyan jó, hogy írtál megint, már nem is merek a chatboxba szólni, hogy olvasnék! :D Pusszantózom a gyönyörű csajodat is, jövőre én is meghináztatom! CSövI! Ja az iwiwet meg elolvasom ahogy belépek!

Zadri írta...

hintáztatom... na mindegy, este van már! :D

Névtelen írta...

Orsikám a Halász Judit koncert mint annyi minden az idén kimarad az életünkből. Nincs kire hagyjuk Zsuzskát. Legutóbb Blues Company koncertre szerettünk volna elmenni... de nem volt szabad a babysitter... legnagyobb örömünkre a hang olyan tisztán átjött, hogy a hálószobánkban, fekve hallgattuk a nyitott ablaknál!! Jeeeeee! :D

Enikő írta...

Mi már több koncerten is voltunk Lorával (Kolompos, Halász Judit, Kaláka, Gryllus) de eddig nagyrészt csak a saját magunk szórakoztatására. Egy darabig szenzáció volt, de kábé fél óra után arra ment el minden energiám, hogy csajomat egy helyben tartva végighallgathassam a koncertet. Neki csak az a buli, ami egy csomó lóvéba kerül, az ingyen buli őt nem izgatja :))

sz_orsi írta...

Julibella én is arra gondoltam, h a kiscsajjal gyertek. én is larát viszem...

sz_orsi írta...

vaxi ;) :D akkor ez a 2dik és egyben utolsó? :)