CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 3., szerda

Zenés csoport

Ma voltunk csoportfoglalkozáson. Ez egy zenés valami, amit egy óvónéni tart gyerekeknek, egészen picitől a nagyokig. Énekelünk, mondókázunk, furulyázik az óvónéni. A lányom nagyon-nagyon élvezte. A szőnyegen kellett ülni körbe, a gyerekek az anyukák ölében. Már amelyik nem talált inkább jobb elfoglaltságot. :) Az enyém nem talált. Ott ült végig előttem, kacagott, tetszett neki a ritmusos éneklés, az ölbe-játékok. Annyira örültem annak, hogy ennyire fogékony erre. Nagyon büszke voltam rá. Az egyik, hanem az egyetlen legfegyelmezettebb kislány volt. Na meg volt még egy másik, ők egymás mellett szépen figyeltek. :) Remélem egyszer az iskolában is ilyen fogékony lesz és sokat fog tanulni és olyan szakmája lesz, hogy meg fog tudni élni. Hu most egy kicsit előre szaladtam. Szóval visszatérve a foglalkozásra. Van egy másik is a városban, Tücsökzenének hívják. Arra is elmegyünk, így hetente kétszer fogom Larát zenés csoportba vinni. Szerintem csak előnyére válik a fejlődésében.
Ezután megnéztük még az angol baba-mama Helen Doron csoportot, na ott Lara úgy gondolta, hgoy elég belőlem és odamászott az oktató csajszi ölében és ő inkább ott folytatta tovább a tanulást. Tetszett mert játékos volt, de előbb inkább a magyart tanulja meg. Szóval arra nem fogunk járni. Majd talán később. Lara nagyon elfáradt, örülök is neki, legalább alszik egy nagyot. Legalábbis remélem hogy nagyot :D
Megyek én is ledőlök. puszi

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Sz_orsi!
Húúú de sokat tanultatok ma, biztosan nagyon szuper volt. Petivel mi csak focizni mehettünk, meg ahol futni lehetett, az ülős dolgok nem jöttek be.
Egyébként én jelöltelek be iwiwen (Jovánczai D.), ha nem baj :)
Puszi.

sz_orsi írta...

Sokat bizony! Egyébként Larám sem egy megülős típus, ezért voltam annyira meglepődve, hogy végignézte, és hogy egy hangja nem volt. Az iwiwet láttam, vissza is jelöltem! köszi :)
Jártam többször az oldalon, csak nem néztem a függő kapcsolatokat! :)
A foci sem rossz! Ha Lara is szeretni fogja, legalább ledobok pár kilót a futással. :) puszi

Névtelen írta...

Ezt a zenés csoportot nem hívják véletlenül valami ringatós izének?? Azt hiszem erre én is rátaláltam a neten.. Gondoltam már rá én is, hogy eljárjunk Szolnokra. :) Biztos nagyon hasznotokra lesz, szerintem az utazási távollétedből is regenerálja majd Larabébit! (Aki jettenetesen ügyes mozgású!!) :)

sz_orsi írta...

Julibella! De azt hiszem Ringató a neve. Ha gondolod, jövőhét hétfőn 10órától a Széchenyin lesz a Hild Viktor könyvtárban. Az első órák ingyenesek. Ha tetszik jársz, ha nem nem. Annyira örülnék ha jönnél, mert akkor mi is végre találkozhatnánk! Ja a másik pedig a HEMO-ban van annak Tücsökzene a neve, ott is ingyenes. Tavaly a Ringató 300forint volt, a tücsök most 700. A ringató 30perc, a tücsök 25. gyereeeeeeeeeeeeeeeeeeee

sz_orsi írta...

azt látod nem írtam hogy a tücsökzene keddenként van 10óra körül, de ennek majd utánajárok. tök szupi lenne, ha együtt mennénk :D egyébként tényleg fejleszti a csöppeket! azt mondja, hogy a zene sokat segít a picúroknak. reméljük

Névtelen írta...

És más szinten az anya-gyermek kapcsolat fejlesztésére, erősítésére lett kitalálva! Ha sikerül rávennem a barátosnémat, akkor megyünk! ;) Cupp!

Reni írta...

A zenés csoport valóban jó ötlet,nálunk ilyent csak bölcsiseknek láttam még...az angolt nálunk is hírdetik,de én is úgy vagyok vele,hogy előbb tanuljon meg szépen helyesen magyarul beszélni...oda biztos nem vinném Milánt!Mi most Áron fejlesztésével vagyunk elfoglalva!

Zadri írta...

Na asszem nekem is kikell találnom valamit Csonginak, nehogy lemaradjak hihi!! Engem nem akarsz elvinni a zenés csoportba? Garantálom, hogy végigülöm Larával és még tapsolok is!! Bár tudom, az én koromban ez már nem olyan nagy szám! :) Lara menyem meg továbbra is egy tünemény!!

sz_orsi írta...

Zadri drága! Ha te eljössz Veszprémből ide, garantálom, hogy az ölemben tapsolhatod végig a zenecsoportot! :) pusszantás