CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 19., péntek

Nincs cím most

A csajom végre használja a tenyerét!!!!! :D De ha valami azonnal kell, akkor még mindig a katonai felderítő kúszás a menő :) A lényeg, h tudom, hamarosan elfelejti úgyhogy minnél hamarabb le kell videoznom. De sajnos apukámnak kölcsönadtam a tőle kölcsönkapott kamerát. :) Hűde jól elmondtam.
Tegnap játszótereztünk. Megint hintáztunk és még csúszdázni is akartunk, de addigra annyira elkezdett fújni a szél, hogy inkább hazaballagtunk. Nem is történt semmi más, csak úgy elvoltunk, sokat sétáltunk. Ami ma szerintem elmarad, a jó idő hiányában. Esik az eső :( Remélem nagyon nem fogja megviselni Larát, mert eddig minden nap voltunk kint minimum 1 órát.
Képzeljétek mi történt. A DM-ben voltunk, elég hűvös volt kint, úh Larát jól beöltöztettem. Megvettem amit akartam, és mentem a pénztárhoz. Egy 50körüli hölgy megkérdezte, h a kasszához megyek? Mondtam neki, hogy szeretnék. És ELŐRE ENGEDETT! Annyira meglepődtem! Azzal a szöveggel, hogy én anyuka vagyok, és bár látja, h a kislány türelme megvan, de nehogy bemelegedjen. Azt hittem elbőgöm magam! És nagyon szomorú, hogy ebben a világban ez számít kuriozumnak, és az ilyenek vannak kevesebb számban.
Mert amikor 8hónapos terhes voltam és szatyrot vettem a Sparban, le kellett hogy guggoljak, mert másképp nem értem el. Majd felálltam nagy nehezen és a mögöttem lévő ÚR megkérdezte: "Na, sikerült?" Elmész te a jó...............sííííííííííííp. Na és ilyenekhez szoktam hozzá....úh nagyon boldog voltam, h vannak még emberek akikből nem halt ki a jó szándék. Na meg az öregasszonyok a piacon. Ez is felháborított. Az már nem is hogy tolom a babakocsit és áttolja a lábamon a húzós kocsiját...de a barátnőmmel ettünk egy hekk-et, leültünk egy műanyag asztalhoz, larát közénk húztuk. Jött két banya és félhangosan megjegyezte, hogy márpedig ő akkor is leül, mert neki fáj a háta és biztos, h ők még közénk férnek. Fértek! Az ülésrend felborult: Rita-Nyanya-Lara-Én-Nyanya. És keresztül beszélgettek rajtunk. Gyorsan megettük és húztunk. Ej de felhúztam magam megint.
Inkább abba is hagyom az írást mert még eszembe jutnának ilyen storyk. De ha nektek van hasonló, szívesen elolvasom, azon tuti röhögnék :)
Más most nem jut eszembe! puszi nektek

3 megjegyzés:

FRIDA írta...

Ezeken én is csak akkor röhögök,ha mással történt meg :))Viszont vannak még rendes emberek,de azokat nehéz megtalálni :D:D Bár neked sikerült,az egyik ÉN vagyok :D:D puszi

Zadri írta...

A másik pedig énnnnn! :D:D:D

Reni írta...

Én tegnap este gyerek nélkül nem tudtam kihagyni egy beszólást...mentünk anyummal vásárolni amikor a tesco előtt egy család pakolt ki a kosarából...ügyes emberke letette úgy rendesen a szatyrot,csak azt felejtette el hogy mécses van benne,hát össze is tört...én meg hangosan megjegyztem:na ezt kár volt megvenni!Bár a gyerekhez és a terhességhez semmi köze de én jót röhögtem rajta tegnap!